sobota 9. decembra 2017

Recenzia / Yves Rocher - Vianočná limitka

Ahojte. ♥

Vítam Vás u nového postu. Dnešný článok bude o Vianočnej limitke od značky Yves Rocher, ktorá vyšla v dvoch variantoch - a to Biela vanilka a Lesné plody. A keďže Vanilka mi prišla v tej chvíli  príliš sladká, tak moja voľba pri kúpe vyšla na variantu lesných plodov a to sprchového gélu a krému na ruky tejto rady. :)



Ako prvé musím spomenúť hneď obal tejto vianočnej rady, ktorý je nádherný a určite zaujme už na prvý pohľad. Čo zaujme ako ďalšie je cena týchto produktov, ktorá je niečo okolo 4 €, čo nie je veľa a táto rada poslúži aj ako darček niekomu na Vianoce ( V obchodoch či na e-shope sa dá kúpiť aj sada spolu). A nakoniec tretia vec, ktorá zaujme je vôňa týchto produktov, nádherná svieža vôňa lesných plodov.  

Začnem sprchovým gélom, ktorý je červenej farby a aj malé množstvo postačí na natretie celého tela a krásne sa na tele spení, taktiež sa ľahko zmýva. Sprchový gél je tekutej konzistencii, ale nie je možné aby z neho vyšlo veľmi veľa. Vôňa na tele vydrží celkom dlhí čas. No žiaľ po pár dňoch moje telo začal trochu vysušovať, čo zasa v tomto období neberiem tak strašne pretože som aj tak nútená sa natrieť telovým mliekom aj keď občas sa mi nechce. No samozrejme pokiaľ nemáte veľmi suchú pokožku, tak Vám sa to stať nemusí. Sprchový gél obsahuje 200 ml.




Druhým produktom je krém na ruky, ktorý je hutnejšej konzistencie a malé množstvo postačí na natretie rúk. Ale nič sa nestane pokiaľ ho dáte aj viacej, krém sa totižto rýchlo vpíja a tak ruky nie sú dlho mastné. Krém ruky krásne hydratuje, sú po ňom jemné a dá im nádhernú vôňu. Krém má 75 ml, takže je skvelé že sa zmestí do každej kabelky a v tomto období je nutné mať krém pri sebe. :)



Máte skúsenosť s touto vianočnou limitkou alebo Vás zaujala ? :)


Sisa :) 

3 komentáre:

  1. Miluju ty jejich Vánoční limitky ♥♥

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně se mi líbí jejich Vánoční limitky, ale ještě jsem odololala, protože kosmetiky mám doma dost, hlavně od YR :D
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť