streda 6. decembra 2017

Adventný kalendár DM Trend It Up / časť 1.

  Ahojte. ♥

Tento rok akoby sa roztrhlo vrece s adventnými kalendármi a takmer každá kozmetická značka má ten svoj vlastný. Aj preto bol výber ozaj ťažký. Veľmi som váhala medzi značkou Yves Rocher a Makeup revolution, no kým som sa rozhodla oba tieto kalendáre boli vypredané. Nakoniec som od priateľa dostala tento značky Trend It Up od DM drogérie z ktorého mám obrovskú radosť. A rozhodla som sa Vám každých 6 dní ukázať, čo sa nachádzalo v tomto adventnom kalendári.  A tak v dnešnom článku Vám ukážem, čo sa nachádzalo v kalendári za prvých 6. dní. :) 


 Vopred sa ospravedlňujem za fotky, ktoré sú fotené hneď po otvorení políčok. Je totiž veľmi ťažké fotiť v tomto období a najmä pokiaľ idete za tmy do roboty a po tme z roboty.



Ako v prvom políčku sa nachádzal liečivý lak na nechty s vitamínmi a rastlinnými extraktmi. Odporúča sa používať ho trikrát týždenne, jeho používaním by sa mala zlepšiť štruktúra nechtov a efektom by malo byť ich brilantné zjasnenie. :)


V druhom políčku bol taktiež priesvitný lak na nechty, ktorý sa používa  ako druhá vrstva na lak na nechty aby predĺžil trvanlivosť laku na nechty. :) 



Do tretice som v kalendári našla lak na nechty, tu som sa aj začala obávať či tam nájdem aj niečo iné. Lak na nechty je slabej ružovej farby v odtieni 060.


4. políčku sa už nachádzalo mne čosi bližšie a to rúž. V Nude odtieni - 200 Shiny. :)



V piatom políčku sa nachádzal taktiež produkt na pery a to kontúrovacia ceruzka na pery. :)



A dnes v 6. políčku som našla vzorku bázy pod make-up. :)



Čo zatiaľ poviete na obsah tohoto kalendáru ? Máte aj Vy nejaký adventný kalendár ? :)







6 komentárov:

  1. Ja som tento rok neulovila žiaden adventný kalendár, no tie z DM sa mi nesmierne páčia :) Krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá to na krásný kalendář ♥ Já mám ten od Balea a jsem z něj nadšená! :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takový kalendář bych si nechala líbit a myslím si, že je to opravdu super nápad. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ty laky by me taky zaskočily a asi bych hned otevřela další políčka jestli je tam taky něco jiného. Moc se mi líbí ta rtenka, opravdu krásný odstín :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť