nedeľa 5. augusta 2018

Random + new in / Júl

Ahojte.. ♥


Vítam Vás u nového článku, dnešný článok bude random a new in za mesiac Júl, ani neverím že už je august. Ten čas tak rýchlo beží. Ale prejdime už k dnešnému postu. :)

↓↓↓


 Na začiatku mesiaca som sa dávala dokopy ešte po operácii slepého čreva (Laparoskopii) a aj napriek tomu, že táto operácia nie je vraj náročná tak ja som mala neskutočné bolesti ale zrejme to bude tým, že pri tej operácii mi zistili aj druhý zápal a tak som sa liečila takmer do polky mesiaca, neskôr sme boli na týždennej dovolenke na Slovensku v Podhájskej aj s mojimi rodičmi a známymi. A aj napriek tomu, že začiatok mesiaca nebol príjemný a ja som sa sama takmer ani nepostavila, tak neskôr sa to zmenilo a mesiac som si celkom užila. Na konci mesiaca som nastúpila opäť do práce a poviem Vám, že taká unavená som nebola veľmi dlho ale to bude tým, že som tak dlho nestála na nohách a nepracovala som. No ale už som znova zabehnutá vo svojom živote. :) 

(na fotkách hore ↑↑)

- Priateľ mi robil radosť takýmito drobnosťami, ako sú džúsiky Capri Sonne, ale tu sú to vraj Capri- Sun. 
- Na privítanie nového člena v priateľovej rodine. :) 
- Milované Gordon Bleu. :)


  - Pár fotiek z dovolenky v Podhájskej, boli sme aj v letnom kine na Hotel Transylvánia 3 - určite odporúčam vidieť túto milú vtipnú rozprávku. 



- Na Večeri. :) 


- Aj na malých nákupoch. :) 


- Malá prechádzka. :) 


- Domáce burgre.
- obloha.


- Letný DM box, obsah uvidíte čoskoro na blogu.
- Fotenie outfitu - tieto fotky už môžete nájsť na blogu. 


A moje "poprvé" vo varení týchto jedál.

- Koláč z Bebe keksov. 
- Bravčová roláda plnená vajíčkom. 
- Domáce  bezlepkové buchtičky. 


A aký bol Váš júl ? 

3 komentáre:

  1. Krásný článek! Jsem ráda, že už je ti dobře, věřím že po takovém zákroku je těžké se do práce vracet ... super, že jste si užili dovolenou :) už se těším na článek s dm boxem :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok a som rada, že už si v poriadku. Tie biele topánky sú DOKONALÉ. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je moc dobře, že už je ti líp! Jinak všechno jídlo vypadá skvěle a ty bílé boty jsou úžasné!
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť