streda 1. augusta 2018

Outfit / Letnyhit.sk

Ahojte. ♥

Dnešný článok bude oddychový a outfitový.  V článku Vám ukážem aj slnečné okuliare, ktoré mi pred nejakým časom prišli zo stránky letnyhit.sk . Na tejto stránke nájdete mnoho rôznych slnečných okuliarov, ktoré sú za dobré ceny a určite si každý vyberie. Pri kúpe okuliarov z tejto stránky dostanete zdarma obal aj handričku. Okrem slnečných okuliarov na tomto e-shope nájdete aj kabelky či rupsačiky. :-) 

Ale prejdime už k fotkám. :) 







Každý rok pri výbere slnečných okuliarov vždy siahnem po klasických pilotkách, no tento rok som sa rozhodla vyskúšať si aj nejaké iné a pri spolupráci s vyššie spomínaním eshopom som si vybrala okuliare s názvom Stars. Bála som sa ako mi sadnú, no myslím že môžem byť celkom spokojná alebo ? :-)

Okuliare Stars nájdete TU ! 






Okuliare -  letnyhit.sk / Tričko - Tally Weijl / Kraťasy - Crop town / Slip on - New Yourker 




2 komentáre:

  1. Brýle jsou moc hezké, taky se mi líbí takový typ a určitě ti sluší :) a outfit se taky moc povedl, takové pohodové mám ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jooj okuliare si si vybrala krásne! Ja som tento rok výber slnečných okuliarov dosť odflákla a hoci ich nosím stále, vôbec nie sú také aké som hľadala :D Boli skôr núdzovým riešením.

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť