nedeľa 1. apríla 2018

Random + New in / Marec

Ahojte, vítam Vás u nového článku. ♥

A zároveň Vám prajem krásny začiatok  nového mesiaca a krásne prežitie sviatkov a najmä veľa oddychu. Dnešný článok bude jeden z mojich najobľúbenejších článkov, ktoré rada čítam ale aj píšem pretože sa rada obhliadnem späť za mesiacom a tým, čo som prežila a kúpila. A hlavne je tento článok úplne oddychový a plný fotiek. Tak teda poďme na to, aký bol môj mesiac marec a čo som si tento mesiac kúpila. :)


 Po veľmi dlhej dobe som robila a najmä jedla tarhoňu, myslím že teraz ju asi budeme robiť častejšie. :)


V drogérii som neodolala novej limitovanej edícii značky Essence a najmä ich milým štetcom, ktoré som si zopár kúpila. Masku, ktorá je určená ako aj pre ženy tak aj pre mužov. Rúž na pery krásnej farby. Chceli by ste recenziu na tieto produkty alebo aspoň štetce ? 

K nákupu som pridala 2 produkty značky RLyoung a to linku na oči striebornej farby a bázu pod špirálu. :)


Paradajková polievka, ktorú ja síce veľmi nemám rada no priateľ ju zbožňuje. :)


 Možno sa čudujete prečo tu dávam fotku tejto nevydarenej bábovky, ale aj tak to funguje aj v mojej a takmer každej kuchyni, že občas niečo nevyjde. No chuťovo bola fajn. :)


Pri návšteve nemeckého obchodu Action nikdy neodídem na prázdno, nájdete v ňom ako kozmetiku, tak aj doplnky do bytu a mnoho ďalších vecí. Aj preto horná aj spodná fotka je z nákupu v tomto obchodíku. :)



Možno sa teraz čudujete prečo tu nie je žiadna fotka kvetov alebo nejakej bonboniéry na Deň Žien, ktorý sme s priateľom strávili doma oddychom. A miesto kvetov a čokoládky som dostala niečo omnoho lepšie a to kebab, veď predsa ma moja láska pozná najlepšie. :D


V marci sme tak isto navštívili skvelý wellness a zrelaxovali sme sa. :)


Na tejto fotke som skúšala vyššie spomínanú striebornú očnú linku, vôbec sa neviem rozhodnúť či sa mi páči alebo nie. :)


V Starbuckse som vyskúšala už vychvaľovaný a omieľaný Chai tea latte, no priznám sa že mi to vôbec nechutilo.


Tento bezlepkový domáci chlieb je v našej domácnosti potrebným aj preto ho pečiem minimálne 2 krát do mesiaca. :)


Opäť som začala sledovať moju srdcovku a to seriál Rebelde. Poznáte ho ? :)


Najväčšou radosťou a zároveň mojou najväčšou investíciou bol tento fotoaparát, ktorý som si veľmi dlho plánovala kúpiť. Pôvodne som chcela nejakú zrkadlovku, ale nakoniec sme s priateľom usúdili že bude lepšie kúpiť si niečo menšie a zároveň kvalitné, aby som nemala problém s jeho nosením a aby sa mi zmestil do každej kabelky. Dlhšie som hľadala, aký fotoaparát vybrať nakoniec po prečítaný recenzií a zvážený som sa rozhodla pre značku Canon a jeho produkt s názvom SX730 HS. Okrem všetkých jeho predností má aj preklopnú obrazovku, čo je super na selfie a fotenie líčení. Chceli by ste aj malú recenziu na fotoaparát ? :)


Milované rizoto. :)


Na tejto fotke mám na sebe jeden zo svojich obľúbených rúžov a to od Yves Rocher Grand Rouge odtieň 152.  :)


Moje milované pikantné soté v placke. :)


Po prvý krát som vyskúšala aj svoj vysnívaný MAC rúž. Recenziu už nájdete na blogu. :)



Taktiež po sezónnej práci sme nastúpili do novej práce, ktorá by mala byť dlhodobá. No uvidíme. :)


Keď je lenivosť až taká, že sa nevieme dohodnúť kto doma navarí. :D


A zároveň produktívne rána. Pizzové slimáky a franczúske zemiaky. :)


Ďalšou mojou troška vyššou investíciou bol vysnívaný kávovar od Dolce Gusto. :) 


Malé darčeky z práce. :) 


Latté z nového kávovaru, ako z kaviarne.  ♥


Tak isto som neodolala ani Veľkonočnej limitovanej edícii značky Makeup Revolution a kúpila som si ich Golden Egg s ktorým som už skúsila aj malé líčenie. Na recenziu sa už môžete tešiť v novom týždni. Inak na mojom instagrame (nájdete ma tam ako sisa_hutanova) môžete súťažiť o toto vajíčko. ♥


Na prechádzke. :)



Urobila som si radosť aj v obchodíku Lush a aj tu som si kúpila Golden Egg a peeling na pery, ako darček som dostala vzorku telového mlieku. Taktiež čoskoro na blogu bude recenzia. :)


Veľký piatok sme strávili na malej prechádzke alebo skôr malom výletíku. Chceli by ste článok s fotkami z tohoto dňa ? :) 


Aký ste mali marec Vy ? ♥

7 komentárov:

  1. Najviac ma zaujala tá kvetinová mikina, krása❤

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A že je ten peeling na rty od Lushe boží? Já ho totálně miluju:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Môžeš mi stále robiť chúťky s tým jedlom? :D Inak krásne fotky, všetko sledujem na instagrame, teším sa s tebou z tých štetcov a vajíčka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. A dost nefoťte už to jídlo! :) ty štětce essence vypadají božsky! já jsem byla před 4 dny v drogerii a štětce tam nebyly, jinak bych si je vzala všechny.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky, je vidět, že byl měsíc nabitý a pěkný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za recenzi na foťák bych byla určitě ráda, sama bych si ráda nějaký malý foťák koupila :) Jak jsi sama psala, zrcadlovka je hodně veliká, těžká a neskladná :) I fotky z výletu bych ráda viděla, určitě to tam bylo krásné! :) A těch dobrot! Rizoto patří k mým nejoblíbenějším :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný článek, moc se mi líbí tenhle typ článků :) Jo s tou bábovkou to znám, ale naštěstí to na chuti neubere :) Dolce Gusto máme doma taky a miluju ho! Hlavně Latté a Cappuccino, to je moje! :D
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť