pondelok 2. apríla 2018

Erfurter Altstadt Fruhling / Photodiary

Ahojte. ♥

Prajem Vám krásny Veľkonočný pondelok, dúfam že ste poriadne vyšibané a vyoblievané. Ja som sa tento rok  vďaka bohu tomu úplne vyhla. V Nemecku majú totižto iné zvyky a taktiež tu majú niečo ako Veľkonočné trhy alebo niečo také. Námestie plné kolotočov, vyzdobených stánkov a všade samé jedlo a pitie. A keďže dnes bolo vonku, tak krásne a teplo tak sme sa vybrali na prechádzku na túto udalosť. A tak som sa rozhodla, že Vám ukážem nejaké fotky z tohoto Altstadt Fruhling. :) 

Užite si tento oddychový článok plný fotiek a žiadne dlhé písanie. :)
















Sisa. :)

5 komentárov:

  1. Ja som ich strávila na Slovensku, ale vode som sa, našťastie, vyhla😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, miluju trdelník :) Mě akorát vyšlehal taťka s bráchou a přítel vařečkou, od kterého to teda dost bolelo :D Jinak krásné fotky a hlavně z nich už úplně sálá jaro :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Urobila si mi chuť na trdelník. :D Inak veľmi pekné fotky plné radosti a pohody. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotočlánek :) Určitě jste si to moc užili :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to krásně, závidím, takovéhle věci zbožňuji :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť