sobota 29. júla 2017

Random + New in / Júl

Ahojte. ♥

Ďalší mesiac je už takmer za nami a to znamená, že na blogu nás dnes čaká random za mesiac júl. Nebudem písať dlhé úvody, aký bol môj mesiac sa dozviete už v článku. Tak teda poďme na to. :)



1. Domáce bezlepkové Kinder rezy, doma sme si ich všetci zamilovali, aj vďaka skvelej chuti a aj nenáročnosti pri pečení. :)
 2. Na ďalšej fotke nájdete jedno z mojich najobľúbenejších jedál a to cestoviny s kuracím mäsom a syrovou omáčkou. 
3. Na poslednej fotke už známe chutné pizzové slimáky. :) 

A aký bol mesiac júl ?

Myslím, že tento mesiac bol už jeden z tých lepších. Teda čo sa týka užívania si leta, strávili sme menšiu dovolenku v Podhájskej, boli sme v kine a taktiež sme boli na známom Ródeu. No tento mesiac som už nemala až toľko voľného času, keďže som už nastúpila do práce, ruka ale žiaľ bolí ďalej. Uvidíme, čo prinesie mesiac august. :) 


1. Fotenie outfitu (Body a kabelka - manazara.sk, rifle - Primark, lodičky - Sinsay a slnečné okuliare, ktoré takmer nevidno - Avon). Fotky z tohoto fotenia nájdete TU ! .
2. Boli sme sa kúpať na kúpalisku Zelená voda.
3. Jedno z jedál, ktoré som si dala na našej dovolenke v Podhájskej. Skvelý losos s grilovanou zeleninou. :)



Fotky zo spomínanej dovolenky. Zrejme bude aj osobitný článok s fotkami. :) 


Tento mesiac som sa dostala aj do kina, na už očakávaných Mimonov - Ja, zloduch 3 ! A môžem iba povedať, že úplne milujem túto rozprávku.  


Rodinný výlet na Zbojskej. :)


1. Menšia prechádzka na Flipri. 
2. Jedna selfie. 
3. A už v spomínanej práci.


Na hornej aj dolnej fotke nájdete iba jemné líčenie s mojou novou paletkou od Makeup Revolution na ktorú chystám aj recenziu.



Už spomínané Ródeo Muráň, kde vystúpili skvelé skupiny ako Gladiátor, Heľenine oči, Horkýže slíže a Kandráčovci. :)


1. Chilli con carne. 
2. Pivko. 


Nové efekty na Instagrame. :D 

Čo mám nové ? 

Tento mesiac som konečne nenakupovala až toľko ako po iné mesiace, no pár vecí mi doma pribudlo. :) 


Oblečenie, ktoré som kúpila ešte rodičom na narodeniny, teda až na ich oslavu. No vďaka dodaniu, ktoré trvalo skoro mesiac mi to prišlo až tento mesiac. 


Body / Nové plavky z Manzara.sk / Nové plavky z aliexpress


Už známa Bubble mask. / Nová kabelka zo stránky jej.sk


Fototapety z pixers.cz


Asi už závislosť alebo večné dieťa.


Objednávka z notino.sk  / Objednávka z avon.sk


Sisa :) 

4 komentáre:

  1. Skvělé fotky, je super, že sis to takhle vše hezky užila a zdokumentovala :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezké fotky :) a máš krásné plavky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Are you looking for free Instagram Followers?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by using Like 4 Like?

    OdpovedaťOdstrániť