streda 26. júla 2017

New in / Avon

Posledných pár dní mi dáva poriadne zabrať a ja sa vo chvíľach voľna dávam dokopy a nič sa mi nechce. Aj preto dnešný článok bude tiež oddychový, ale od ďalšieho týždňa sa už znova môžete tešiť na recenzie. Dnes Vám ukážem pár produktov / vecí, ktoré som si objednala z Avonu  a niekedy cez víkend sa môžete tešiť na random za mesiac júl. :) 

Tak teda poďme na to. 



Ako prvé začnem produktom, ktorý je už mojou slabinou a to telovým mliekom do sprchy, ktoré som sa rozhodla vyskúšať aj od Avonu, takže dúfam že bude skvelo hydratovať. Zatiaľ Vám o ňom viem povedať iba toľko, že má príjemnú vôňu, obsahuje 250 ml a stojí niečo do 3 €. :)



Telové oleje značky Avon mám skutočne rada, pretože pokožku príjemne navoňajú a aj ju hydratujú. Tento telový olej by mal predlžovať opálenie a dokonca pôsobí aj ako samoopaľovací, tak teda uvidíme aký bude. :) 



Telové mlieko a voňavka Rare Gold majú skutočne nádhernú vôňu. :)


Táto kozmetická taštička mi skutočne padla do oka, aj tým že sa dá krásne otvoriť a aj zavesiť pokiaľ potrebujete a je dosť priehľadná ! :) 



Novinka značky Luxe je tento rúž, ktorý sa bude dať kúpiť už v katalógu 11 za 4,90 € v 5 odtieňoch. Ja som si kúpila odtieň Incredible. A tento odtieň je naozaj nádherný, taktiež aj pigmentácia je skvelá a už som zvedavá na výdrž tohoto rúžu. :)


Posledná vec, ktorá  sa mi páčila je tento Unisex rupsak, ktorý je tak akurát aj na menšie výlety, kúpalisko či túru. Čo poviete ? :) 




Čo Vás zaujalo z týchto produktov / vecí najviac ? :)

5 komentárov:

  1. JSou to super věci, taky jsem na ně v katalogu koukala :) Moc se mi líbí ty rtěnky, vypadají fakt zajímavě a ta taštička je krásná :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si z Avonu už tak dlho nič neobjednala :P ani neviem, čo tam majú nové :) inak pekný článok tá taštička vyzerá super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta rtěnka je moc pěkná a tělové mléko mám a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá Mark taštička vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne veci, Luxe rúže su najlepšie z Avonu. ;)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť