nedeľa, 9. júla 2017

Outfit / vínová kabelka

Ahojte, vítam Vás u nového článku. :) 

Dnešný článok bude iba oddychový outfitový, takže málo slov a veľa fotiek. :)


Milujem jednoduchosť outfitov, kde jedna vec tomu dodá určitý nádych/šmrnc (alebo ako by som to nazvala). V dnešnom outfite je tou jednou vecou bordová/vínová kabelka, ktorú som si zamilovala už na prvý pohľad vďaka jej veľkosti. :) 


V kabelke mám iba zopár vecí aj preto na niektorých fotkách pôsobí tak stlačene. :) 










Čo hovoríte na tento outfit ? :) 

7 komentárov:

  1. Kabelka je krásna, dokonale zladený outfit. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sluší ti to, já mám moc ráda tahle trička se spadlými rameny :) a kabelka je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kabelka se mi líbí, ale co se mi líbí víc jsou tvoje botky. Jsou jednoduché a obyčejné až jsou krásné :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne wyglasz Moja Kochana :*:* Kiss xxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké, ty podpatky daly outfitu šmrnc :)

    OdpovedaťOdstrániť