štvrtok 6. júla 2017

Milva / Avokádový šampón

Ahojte. ♥

Moju záľubu v skúšaní šampónov ste si už všimnúť mohli, no tí čo blog sledujú trošku dlhšie vedia, že sa zakaždým vrátim ku šampónom značky Milva. Je to jedna zo značiek, ktoré sú u mňa stálice. Dnešná recenzia bude o Avokádovom šampóne tejto značky. Tak teda poďme na to. :) 


Mám pocit, že sa roztrhol mech s produktami ktoré obsahujú avokádo. Mňa ale zatiaľ zaujal najviac tento šampón na vlasy, ktorý má príjemnú vôňu. Táto vôňa ale na vlasoch nevydrží veľmi dlho. Čo sa týka samotného šampónu je skôr riedkej konzistencie, ale vďaka jeho uzáveru nevybehne z neho veľa. Je priesvitnej farby. Šampón používam väčšinou každý druhý deň.  Používam ho, tak ako sa odporúča naniesť malé množstvo šampónu, no toto malé množstvo skutočne postačí na celé vlasy a krásne spení. Túto procedúru sa odporúča zopakovať aj druhý krát. Vlasy mám po ňom hebkejšie, lesklejšie. ľahšie sa rozčesávajú a nezamotávajú sa tak. Vlasy sú omnoho zdravšie, pevnejšie a menej vypadávajú. Jediné menšie mínus,  ktoré som našla je iba obsah šampónu, ktorý má 200 ml a pri mojom umývaní vlasov nevydrží skutočne dlho, no na cesty či dovolenku je to ideálny pomocník. Šampón stojí okolo 4,50 €.



Šampón obsahuje tri aktívne zložky a to:

Naturálny chinín -> urýchľuje mikrocirkuláciu vo vlasovej pokožke, upevňuje vlasový folikul a stimuluje rast zdravých a silných vlasov. Priaznivo ovplyvňuje aj nežiadúce nadmerné vypadávanie vlasov.

Avokádové maslo -> hydratuje suché vlasy a pridáva im žiadúcu hebkosť, jemnosť a lesk.

Extrakt bambusu -> preniká do štruktúry vlasu, vyživuje ho, obnovuje jeho štruktúru a zvyšuje jeho silu a elasticitu.



Máte skúsenosť s niektorým z produktov značky Milva ? :) 

3 komentáre:

  1. Tie Milva šampóny ma lákajú stále viac a viac. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento šampon neznám, ale mám od jiné značky masku na vlasy s avokádem a je taky skvělá :)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť