štvrtok 1. júna 2017

Random + New in / Máj

Ahojte. ♥
Nemôžem uveriť, že už je jún. Ale to znamená, že môžem písať jeden z mojich najobľúbenejších článkov a to random a zároveň novinky, ktoré sa u mňa vyskytli za celý mesiac. Tentokrát za mesiac máj. 

Aký bol pre mňa mesiac máj ? 
Začiatok mesiaca bol celkom pekný, vyšlo konečne slniečko a ja som si to užívala. 
Väčšinu času som trávila s priateľom a rodinou. Tieto chvíle sú pre mňa aj tak tie najkrajšie. Taktiež som bola na už spomínanej svadbe mojej kamarátky, kde sme sa zabavili a som vďačná za to, že ju mám aj napriek tej diaľke. No v polke mesiaca sa pekné chvíle a moje pozitívne myslenie zvrtlo a upadla som do stavu nervozity. Veľkú časť tejto nervozity tvorí fakt, že ma moje už dlho nekončiace a ukrutné bolesti ruky vyradili na nejaký čas z práce, neviem na aký dlhý ale vyzerá to na  naozaj dlhý čas. Som doma krátko, no už ma to nebaví. Aj napriek tomu sa ale vychádzky snažím vypĺňať naplno, chodíme na prechádzky, na kávu a fotím na blog. Čo sa týka toho zvyšného času, tak sa snažím naplno venovať blogu. 

Užite si ale so mnou fotky z tohoto mesiaca. :)

Jeden z tých pekných dní s mojimi najbližšími. :)



Giveaway na blogu, ktorá ešte stále prebieha. Takže sa nezabudnite zúčastniť. / Maličký nákup skvelej značky Bell (čo som si kúpila uvidíte nižšie.)


Pravidlom randomu je aj pizza, ktorá nechýbala ani tento mesiac.  / Iba tak. 


Nádherná dúha / Bánska Bystrica




Také to "zdravšie" jedlo. :) 


Fajné nápoje / A tento neskutočný jahodový Radler. :)


Cestou od doktorov sme sa zastavili na salaši Zbojská na fajné syrové halušky. / A moje milované balíčky. 


Raňajky / Menší pokus. :)

  
A z fotenia Outfitu na blog.  :)


Spomínaná svadba. :) 


Deň po svadbe / a fajný zmrzlinový pohár. 


A tu sa už dostávame k časti, čo mám nové. Tento mesiac nie je toho až toľko ako minulý mesiac, no stále je toho dosť. Dúfam, že sa ale tento mesiac budem krotiť trochu viacej. :D 


Samozrejme vec, ktorá nesmie chýbať je májový U - BOX.


Obyčajné biele šaty z Lidl / A tričko taktiež z Lidl, ktorému vážne nešlo odolať. No nie je milé ? :) 


Spomínaný nákup kozmetiky Bell. / A objednávka Arizona čajov zo stránky candymania.sk.


Prednedávnom som na mojom facebooku spomínala, že som sa rozhodla vyskúšať nejaké rúže z Aliexpress. Zatiaľ som s nimi nadmieru spokojná, ale o tom bližšie už v chystanom článku. Viem, že mnohé to možno odsúdite ale zase viem, že mnohé už nejakú tú skúsenosť majú a čítala som aj veľa recenzií, kde s týmito rúžami boli spokojné. Tak teda tu sú tri jeden Focallure, ktorý má nádherný odtieň a ďalšie dva napodobneniny rúžu Nyx Lingerie.  A na prvej fotke  ešte čierne masky proti čiernym bodkám. :)


Moja objednávka z Avonu. / Odtiene oboch rúžov z tejto objednávky.  :)


Balíček z babičkinej záhrady / Balíček od značky Bilka a Milva.


Nová sukňa z Lidl / Overál zo stránky manzara.sk


Nová "vázička" na štetce / Novinky od Indulony - čoskoro na blogu. 


Objednávka zo stránky notino.sk / Objednávka zo stránky pinkpanda.sk 



A aký bol Váš mesiac ? : )

Sisa :)

5 komentárov:

  1. jahodový radler je ten najlepší (z tých alko), z nealko mám najradšej levanduľu ♥☺ a fotky sú super ☺

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotky a brala by som ten bilka a milva balíček :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To jídlo bych si dal hned teď! A hezké fotky :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je fajn, že i přes zádrhel s rukou sis vše užila :-) a mimochodem skvělé nákupy, už se těším na další články, zvláště na ty štětce, sama teď nějaké dobré hledám :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť