streda, 31. mája 2017

Objednávka pinkpanda.sk / Unboxing

Ahojte ♥
Kto sledujete môj instagram alebo facebook, tak viete že mi prišla objednávka zo stránky pinkpanda.sk. Nedávno som v článku spomínala, že mi treba nejaké nové štetce a keď som narazila na tejto stránke, že k nákupu nad 35 € je sada Jessup štetcov zdarma, tak som neodolala a pár vecí som si nakoniec kúpila. A čo som si teda objednala sa dozviete nižšie v článku. :) 



Na kozmetiku značky Aura som narazila prednedávnom, taktiež na tejto stránke kde som si vtedy aj objednala linku na oči a tekutý rúž. Táto značka ma zaujala na toľko, že som chcela vyskúšať aj niečo iné a preto keď som narazila na paletky očných tieňov tejto značky, tak som si jednu vybrala a už teraz som zvedavá na jej pigmentáciu a výdrž. Paletka obsahuje 12 očných tieňov, má názov Luxury Dark, obsahuje zrkadlo a obojstranný štetec na nanášanie tieňov. Cenovo vyšla 14 €, čo nie je až tak veľa.  


Paletky od Makeup Revolution a ich čokoládová rada sú úplne božské a už dlhú dobu po nich pokukujem. Aj preto som sa rozhodla si jednu zaobstarať, dlho som sa rozhodovala ktorú keďže všetky sú zaujímavé. Nakoniec som sa rozhodla pre ružovú variantu s názvom Pink Fizz, ktorá má naozaj nádherné odtiene a dokonca aj vôňa je príjemná. Už len dúfam, že aj pigmentácia a výdrž budú také skvelé ako jej výzor. Paletka obsahuje obojstranný aplikátor, skvelé zrkadlo a obsahuje 16 tieňov.  Cena paletky bola niečo málo cez 15 €. 

Ďalšie čo ma zaujalo je púder na obočie, ktorý je možné kúpiť v 2 odtieňoch. Ja som si vzala ten svetlejší odtieň, ešte som ho neskúšala preto neviem či mi bude sedieť no som naň už teraz zvedavá a určite môžete očakávať bližšiu recenziu. Tento púder je značky Barry M, túto značku poznám z paletiek očných tieňov s ktorými som až nadmieru spokojná. Cena tohoto púdru  7€. 

A vec pre ktorú vznikla táto objednávka sú tieto Jessup štetce, ktoré sú úplne jemné a božské. Ale či sú skutočne kvalitné a dobré to ukáže čas. Zatiaľ viem iba to, že majú naozaj príjemné štetinky a majú divnú vôňu novoty. Štetce na stránke stoja okolo 33 €. Určite sa budem snažiť napísať bližšie recenziu. 


Máte skúsenosť s niektorým z produktov ? :) 
Sisa. :) 

8 komentárov:

  1. Naozaj ti závidím no zároveň sa s tebou aj úprimne teším. Naozaj krásne kúsky si si vybrala :)

    Katkine kozmetické dobrodružstvá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé věci, ty štětce vypadají dobře. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelé veci :) Všetky by som brala, musím si aj ja konečne niečo odtial objednať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie štetce a ružová čokoládka sú najkrajšie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú ružovú paletku od MR mám tiež, je úžasná! A ako krásne vonia ❀

    ❀ Blog de la Licorne ❀

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná objednávka :) líbí se mi hlavně ta paletka od Makeup Revolution :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné věci! ty paletky bych si taky objednala. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť