pondelok 5. júna 2017

Bilka / Micelárna voda

Ahojte. ♥
Vítam Vás u nového článku a prajem Vám krásny začiatok nového týždňa. Značku Bilka ste už na mojom blogu mohli vidieť, aj preto Vám dnes predstavím / ukážem ďalší produkt tejto značky. Dnes to bude micelárna voda, tak poďme na to. :) 


To, že za poslednú dobu obľubujem micelárne vody ste si už všimnúť mohli a vždy rada vyskúšam nejakú novú. Táto značka je na slovenskom trhu celkom nová, no uchytila sa veľmi rýchlo. Čo bude zrejme aj jej kvalitou. 

Micelárna voda je čírej tekutiny, ktorá je "priesvitná", má príjemnú vôňu a na vatový tampón občas ujde väčšie množstvo akoby malo ale keď si dáte pozor nestane sa to. Micelárnu vodu som sa snažila používať vždy ráno, aby som si pleť vyčistila a taktiež večer, aby som si pleť odlíčila. Čo sa týka odlíčenia, tak myslím že micelárku môžem pochváliť. Naozaj kľudne odlíčila make-up, obočie, očný tieň, špirálu a dokonca aj vodeodolnú linku na oči, no veľký problém mala s dlhotrvácnym rúžom na pery ktorý ani neodlíčíla, čo mi je ľúto. Pleť však po nej ostala čistá, vyživená a svieža. Pleť bola dostatočne hydratovaná, no aj napriek tomu som po micelárnej vode použila aj pleťový krém, taktiež tejto značky ( ale o ňom už nabudúce ). Táto micelárka neobsahuje žiaden alkohol, takže je dobrá aj na odlíčenie očí, ktoré po nej skutočne neštípu. 

Micelárna voda má 200 ml, takže balenie vhodné aj na cestovanie a zmestí sa do každej taštičky či kabelky a stojí 7 €.


Micelárna voda obsahuje : 

Micely - vďaka ním čistí do hĺbky pleti, chráni pred upchávaním pórov.
Kyselinu hyalurónovú - táto podporuje hydratáciu pleti a stimuluje regeneráciu tkaniva.
Vo vode rozpustný olej z hroznových semienok -  reguluje tvorbu kožného mazu a zlepšuje pružnosť pokožky.
D-panthenol - silno stimuluje regeneráciu buniek.
Glycerín (rastlinný) - čistí, hydratuje a obnovuje elasticitu pokožky.



Máte skúsenosť s touto značkou ? :)


Sisa :)

4 komentáre: