streda 23. januára 2019

Pripravená na zimu s Bonprixom

Ahojte, 
vítam Vás u nového článku. ♥

Aj napriek tomu, že zima už je v "plnom prúde" tak taká poriadna zima, kde teploty siahajú skutočne nízko začala až teraz - teda tu v Nemecku, kde momentálne žijem. A tak nastal ten čas sa poriadne na ňu vyzbrojiť už so známym eshopom Bonprix.  Ako ste si už mohli domyslieť, tak dnešný post bude po dlhšom čase outfitový. :) 





Kto ma pozná alebo sleduje už dlhšie tak vie, že milujem jednoduchosť a nič komplikované, teda hlavne cez zimu. Môj klasický outfit vyzerá nejako takto ako na fotkách - rifle, sveter, bunda a čižmy či dokonca botasky, keďže ten sneh tu skutočne nie je a ani tu veľmi nesneží - teda až na presne ten deň, keď sme sa vybrali fotiť (zákon schválnosti). Ale určite by som prijala aj fotky v krásnej zasneženej prírode, ale na to si budem musieť počkať ( snáď ešte vo februári bude na Slovensku sneh). Ale späť k téme - Dnešný outfit sa skladá z troch kúskov z už spomínaného Bonprixu.

Ako prvý kúsok je prešívaná bunda, ktorá mi padla do oka hneď ako som začala prezerať stránku. Totižto je príjemná teplá, je dlhšia takže keď sa aj po niečo zohnete nemáte hneď celý chrbát von, takže neprechladnete, bunda má aj kapucňu s umelou kožušinou ktorá sa dá odopnúť. Táto bunda stojí okolo 25 €.

Ďalším kúskom je pulóver, ktorý je skvelým kúskom do chladných dní. Tento pulóver stojí okolo 9 €.

Posledný kúsok sú čierne čižmy na zips, ktoré sú láska na prvý pohľad a teda aj na ten druhý, keď mi prišli. Čižmy ale nie sú zateplené, takže sú vhodné skôr na jeseň alebo zimu bez snehu. Skvelo sa hodia ku takmer každému oufitu. Tieto krásne čižmy stoja okolo 35 €. 












2 komentáre:

  1. ja som skôr kabátova, ale je fakt, že takáto základná teplá bunda mi veru chýba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já z bonprixu objednávám velmi ráda, a vždy jsem byla nadmíru spokojená :-) osobně jsem taky spíše na kabáty, ale co jsem těhotná nedám dopustit na pořádnou teplou péřovku :-)

    The world of makeup

    OdpovedaťOdstrániť