štvrtok 22. novembra 2018

Balea / Dancing in the Sun - Recenzia

 Ahojte. ♥

Po dlhom čase som späť spolu s novým článkom. A aj keď vonku už skutočne ochladilo, tak ja sa vrátim ešte späť k letu kedy prišla na trh limitovaná edícia značky Balea, ktorá je značkou DM drogérie s názvom Dancing in the Sun.  Táto edícia ma zaujala už na prvý pohľad - keďže sa predávala vlastne iba ako set, ktorý obsahoval dezinfekčný / čistiaci gél na ruky, sprchový gél, šampón a sťahovací vak. Dnes už sú tieto produkty ako sa povie na dne, teda sú spotrebované aj preto Vám tu dnes napíšem krátku recenziu. 

Čo myslíte sadli mi tieto produkty ? ♥

↓↓↓




Ako prvé spomeniem, že všetky tri kozmetické produkty majú skutočne krásnu sladkú vôňu. 
Moju recenziu začnem produktom, ktorý ma prekvapil a to šampón na vlasy. Nebudem klamať, že so šampónmi značky Balea nemám dobrú skúsenosť a zatiaľ mi nesadol ani jeden z tých, ktoré som vyskúšala. 

No pri tomto sa stal zázrak a mojim vlasom skutočne sadol. Vlasy som mala po ňom jemné na dotyk, voňavé, ľahko sa rozčesávali a najmä mi ich nemastil.

Spomeniem, že šampón a aj sprchový gél majú iba 100 ml čo je trocha málo, no zároveň je to super produkt na cestovanie ( nejaké pobyty, dovolenku ... ). No aj napriek tejto veľkosti mi produkty vydržali celkom dlhý čas. 

Celý set stál iba 5 €. 


Pri sprchovom géle môžem povedať, že ma neprekvapil ani nesklamal. Balea má naozaj skvelé sprchové gély, ktoré si vždy rada kúpim. Pokožku nevysušujú, vyčistia ju a krásne ju prevoňajú.  A sú naozaj za dobrú cenu. 

A aj napriek tomu že sme pri tomto článku pri letnej limitovanej edícii, tak spomeniem že už teraz sa veľmi teším na tú vianočnú. :)

Posledným produktom je čistiaci dezinfekčný gél, ktorý obsahuje 50 ml a je skvelým spoločníkom na každý deň, vďaka jeho veľkosti sa zmestí aj do tej najmenšej kabelky a Vy ho môžete kedykoľvek použiť a mať pocit čistých rúk. Aj napriek tomu, že je to viacmenej dezinfekcia tak ruky nevysušuje a cítiť z nej mix tejto sladkej vône a vône Alkoholu (?).  Vôňa mi ale ničím neprekáža. :)



Set obsahoval aj takýto krásny sťahovací vak. :)


Ospravedlňujem sa za tak krátku recenziu, ale je to po dlhom čase moja prvá recenzia tak dúfam že mi to odpustíte. ♥


3 komentáre:

  1. To je krásná sada, třeba i jako dárek pro někoho :) Balea nikdy nezklame, mám ráda jejich produkty :) jsem ráda, že jsi zase po dlouhé době něco zveřejnila :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem se na tuhle sadu v létě dívala, ale nakonec jsem si ji nekoupila.. takhle zpětně po tomhle článku toho lituju, tak třeba příští léta DM nějaký podobný set vymyslí :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sada vyzerá skvelo mne šampóny od baley vyhovovali :) v našej drogérii som túto sadu nevidela možno som si ju nevšimla :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť