nedeľa 23. septembra 2018

The Balm / Nude Beach - paleta očných tieňov

Ahojte, 
vítam Vás u nového článku. ♥

V dnešnom poste nájdete malú recenziu na paletku značky The Balm s názvom Nude Beach. Ale viacej sa už dočítate nižšie v článku..

↓↓↓



To, že značka The Balm má tie najviac rozkošné obaly vôbec snáď spomínať vôbec nemusím, ale aj tak to spomeniem pretože ako sa vraví obal predáva. No pri The Balm si myslím, že môžem povedať že obal a aj cena ( aj keď je pomerne vysoká ) sa môže rovnať aj kvalite, aspoň tak to bolo pri palete očných tieňov s názvom Nude Tude o ktorej som už dávnejšie písala a bola to moja prvá skúsenosť s touto značkou. No po nejakom čase som neodolala a kúpila si ďalší produkt tejto značky a to paletu očných tieňov s názvom Nude Beach - o ktorej Vám napíšem v dnešnom článku. :)



Paleta očných tieňov obsahuje 12 tieňov, ktoré sú v zemitých farbách.  S týmito tieňmi je možné vytvoriť ako aj denné svetlé líčenie, tak aj tmavšie večerné. Okrem týchto krásnych 12 odtieňov paleta obsahuje aj zrkadielko a malý obojstranný štetec, ktorý ale žiaľ nevyužívam ( možno časom ).  Otváranie a teda aj zatváranie tohoto produktu je na magnet, takže sa ľahko otvára čo je super pretože pri niektorých paletkách skutočne bojujem s otváraným. Okrem toho ma celkom zaujalo, že všetky názvy tieňov sa začínajú na písmeno B.  No poďme k podstatnejším veciam - s tieňmi sa veľmi dobre pracuje, nanášajú sa dobre ako aj prstom tak aj štetcom. Ďalším plusom je skutočne dlhá výdrž, ktorá ma uchvátila už pri mojej prvej paletke od značky The Balm. No pri Nude Beach palete som ostala trocha sklamaná vlastne pigmentáciou,  no pigmentáciou iba pri troch tieňoch a to Brilliant, Babe a Buff ktoré ju majú celkom slabú (vid nižšie na fotke) ale aj napriek tomu nájdu pri mne využitie. :)

Čo poviete na túto paletu očných tieňov ? Máte skúsenosť so značkou The Balm ? ♥





Túto paletku, ale aj iné produkty tejto značky nájdete na stránke notino.sk.


2 komentáre:

  1. škoda tej slabšej pigmentácie, ale inak vyzerá paletka skvelo! :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vypadá skvěle, ten obal je boží, moc ráda bych někdy od této značky něco vyzkoušela :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť