nedeľa 17. júna 2018

Čo ukrýval DM Box / Unbonxing

Ahojte, vítam Vás pri novom poste. ♥

Dnes pri premýšľaní ktorý zo všetkých tých článkov, ktoré Vám chystám pridať tak som našla tento rozpísaný článok, ktorý mal byť zverejnený už dávnejšie. A tak prišiel na rad dnes. 

Tento post bude viacmenej unboxing ešte DM boxu, ktorý som si stihla zakúpiť za 5 € na stránkach DM Drogérii ešte v apríli. Tento box ste už mohli vidieť na viacerých blogoch alebo aj na niektorých instagramoch. A čo hovorím na jeho obsah ja a či som s výberom spokojná sa dozviete už nižšie v článku. :)





Začnem tým, že produkty boli zabalené v milej krabici ktorú určite využijem aj doma. DM Box obsahoval presne 10 produktov, ktoré boli v plnej veľkosti a neobsahoval žiadne mini balenia ani vzorky, čo je už hneď na začiatok veľké plus. 

Pohľad do boxu po rozbalení.


Ako prvé som si v boxe našla sprchový gél, ktorý som hneď odložila do skrinky pretože má svoj čas pri všetkých tých géloch ktoré vlastním a stále si nejaké aj tak kúpim. No tento sprchový gél značky Balea má príjemnú vôňu granátového jablka, určite bude skvelý na letné dni. :)



Box obsahoval veľmi vychvaľované bambucké maslo, ktoré si ja ale nechávam na zimu pretože  vtedy potrebuje moja pokožka omnoho viacej hydratácie, aj keď ešte uvidím pretože krásne vonia. . :) 


Tento čistiaci peeling / gél od Garnier proti čiernym bodkám ma zaujal hneď. Má príjemnú vôňu a pleť zanecháva príjemnú. Začala som ho skúšať pred nedávnom, zatiaľ som spokojná. Ale o tom už viacej neskôr v chystanom samostatnom článku. :)


Túto bázu pod špirálu značky DM Trend It Up som ešte neskúšala a zrejme ju len posuniem ďalej niekedy v giveaway. :)


Špirála značky Catrice ma potešila, pretože je to špirála ktorá krásne predĺži riasy a neopadáva. Za mňa určite áno, ako sa vraví za málo peňazí veľa muziky. Aj keď stretla som sa aj s negatívnym názor na ňu, no každému nám sadne niečo iné. :)


V boxe som našla taktiež tento top coat, ktorý ale ja nevyužijem aj preto ho určite nájdete niekedy v giveaway. Je taktiež značky DM Trend It Up. 


V boxe sa nachádzali aj pásiky na čierne bodky značky Balea, ktoré som ale zatiaľ neskúšala pretože teraz používam a skúšam pásiky na čierne bodky inej značky. No čoskoro už využijem aj tieto. 


Očný gél som posunula priateľovej mamine, pretože mám (aspoň si myslím) čas začať používať takéto produkty. :) 


Vec, ktorá ma potešila sú odličovacie obrúsky značky Nivea ktoré sú aj novinkami tejto značky. Tieto obrúsky krásne odlíčia pleť, dokonca nemajú problém odstrániť ani špirálu a linku na oči, takže za mňa top a určite si ich ešte kúpim. :)


V boxe sa nachádzala aj táto milá paletka značky Essence, túto značku som si kupovala ešte keď som bola mladšia - predsa je to cenovo dostupná kozmetika pre tínedžerky, ktoré nemajú ešte vlastný príjem a začínajú sa maľovať. No musím povedať, že niektoré produkty teda novinky si občas kúpim aj teraz pretože ma zaujmú obalom ( obal najviac zaváži! ), no používam túto kozmetiku ozaj málo. Ale zase na druhú stranu táto paletka je prekvapivo skutočne pigmentovaná a  tiene sa ľahko nanášajú a netrúsia sa. Celkom dlho aj vydržia. :) 



Za mňa tento Box určite áno a taktiež si rada kúpim aj ďalší, pokiaľ ho stihnem pretože množstvo je limitované. Za 5 € sa to určité oplatí, box obsahuje produkty ktoré sa určite využijú a tie ktoré nie potešia niekoho iného ! :) 

Čo vravíte no box Vy ? :) 

3 komentáre:

  1. V boxu byly super produkty, pár z nich bych určitě využila:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja milujem tieto sprcháče od Baley, na leto super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný boxík, určitě by mě taky použil :) Dali tam krásné produkty, taky už jsem pokukovala po těch páscích na nos a někdy si je asi koupím :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť