streda 14. marca 2018

Originshop / Textilné masky

Ahojte. ♥

Vítam Vás pri novom poste, kde Vám predstavím dve textilné masky o ktoré, keď sledujete môj instagram ( som tam ako sisa_hutanova ) tak môžete o ne súťažiť aj vďaka spolupráci s eshopom originshop.sk

Tak teda poďme na to. :)


 Keď som sa dozvedela, že na spomínanom eshope spustili predaj aj textilných masiek, tak som sa skutočne potešila. Za poslednú dobu som si veľmi obľúbila textilné masky na tvár, okrem toho že sú zábavné sú aj účinné. Rôzne zvieracie vzory či najnovšie bublinkové masky sú  naozaj skvelým relaxom. Ja som mala možnosť vybrať si dve tieto textilné masky a taktiež o dve rovnaké masky môžete súťažiť na spomínanom instagrame ! :)



Ako prvé som si vybrala masku s názvom "Angry Cat", je to zábavná maska so zvieracou potlačou. Táto maska by mala slúžiť na ukľudnenie pleti, jej zjemnenie a hydratáciu podráždenej pleti. Táto maska obsahuje výťažky Aloe Vera a zelený čaj, aj vďaka tomuto obsahu má táto maska veľmi príjemnú vôňu. Čo sa týka masky samotnej a mojej skúsenosti s ňou, tak musím popravde povedať že som z nej trochu sklamaná. Ale ako sa povie sto ľudí, sto chutí. No ale poďme k tomu prečo mi táto maska z jednej časti nesadla aj napriek tomu, že účinky mala skvelé. Maska je veľmi hydratovaná, takže je potrebné si ju nanášať najlepšie nad umývadlom aby keď ju vyberáte Vám ako sa povie nekvapkala úplne všade, pokiaľ už je na pleti tak sa kľudne môžete vrátiť k oddychu na gauči. No a tu sa už dostávame k tomu prečo mi táto maska nesadla, po pár minútach ma začala na pleti štípať - odporúča sa mať masku 10 až 20 minút, ja kvôli tomuto štípaniu som ju dala dole už po tých 10 minútach. Zvyšok masky stačí iba vmasírovať do pleti, tak som to urobila a moja pleť bola hydratovaná a na počudovanie môžem povedať, že nebola podráždená. Táto hydratácia mi vydržala tých 4 - 5 dní. Takže viacmenej maska splnila účinky, no to štípanie pre mňa bolo neznesiteľné. 

Cena masky je iba 2,50 €.


Druhá maska je tá zábavnejšia verzia masiek, táto maska nesie názov Rice Bubble. Táto maska slúži najmä na póry, ktoré otvára a intenzívne ich čistí až do hĺbky. Jej používanie je ako pri klasických textilných maskách a to ako prvé pleť jemne opláchnuť, masku otvoriť a aplikovať si ju na pleť. Po 10 minútach je dôležité masku si dať dole a pleť opláchnuť. Táto maska bola na pleti veľmi príjemná, aj keď som každú chvíľku mala pocit že pena ktorá sa mi tvorí na tvári mi každú chvíľku vojde do očí či do nosa a to  nehovorím o tom, že ústa som už ani nemala. Pri tvorení tejto peny bola maska príjemných relaxom a masážou tváre, aj keď to trocha šteklilo. Jej dávanie dole už bolo ale trocha zložitejšie, skrz toho že na tvári mi ostalo veľa tejto peny či bubliniek, ktoré som ešte musela zmývať. No pleť som mala krásne hydratovanú a moja pleť bola úplne jemná a žiarivá. Takže táto maska je určite mojim favoritom. :)

Táto maska stojí 3 €.


Aj Vy milujete tieto textilné masky ? :)

7 komentárov:

  1. Tu bublající masky jsou úžasné! Já měla jednu od TonyMoly a byla taky boží:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, o textilních maskách slyším poprvé :) Taky moc nemám ráda masky, které štípou, to pak není žádný relax :/ Je skvělé, že opravdu fungují, to se jen tak nevidí :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Zvířecí" masku jsem také měla, kupovala jsem ji na ali od značky Bioaqua a byla dobrá , ta bublající vypadá fakt zajímavě :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bublinková maska ma zaujala najviac, vyzerá smiešne, no efektom sa zdá byť skvelá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rice Bubble pobavila :-) Já když chodím doma s maskou má ze mě přítel vždycky srandu, ale co bychom neudělali pro krásu, že? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som závislá na takýchto crazy maskach ���� musím vyskúšať!!

    OdpovedaťOdstrániť