štvrtok 26. októbra 2017

Sweater weather

Ahojte. ♥

Keďže nastalo obdobie, kedy je potrebné vytiahnuť zo skrine všetky svetre alebo si nejaké nové kúpiť, tak Vám zopár svetríkov ukážem. Dnešný článok bude niečo ako malá inšpirácia. :)




Ako malá som svetre nemala veľmi v láske, nepáčilo sa mi že mi ich mamka večne vnucuje so slovami, že mi nebude zima. Dnes viem, že mala pravdu a okrem toho že mi nie je v nich zima, tak sa dá do nich skvelo zabaliť a sú aj krásne. Čo sa týka druhov svetrov, tak každý má niečo do seba. Ale zrejme najviac milujem tie kardigánové, ktoré som si za posledný rok obľúbila. No neodolám ani tým oversize v ktorých sa cítim pohodlne. Taktiež obľubujem sveter miesto nejakého topu. A myslím, že je  čas si doplniť o nejaké tie svetre svoj šatník. :)







Tieto svetre nájdete na stránke manzara.sk.

8 komentárov:

  1. takéto svetríkové obdobie mám veľmi rada :) len škoda, že netrvá dlho a hneď je veľká zima, že na neho treba aj bundu
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna nedávno jsem svetr sháněla a našla jsem podobný tomu prvnímu. Je krásně teplý a zároveň stylový. Z těchto svetříků co jsi sem dala, tak ty první dva jsou nejlepší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám svetry moc ráda a všechny co jsi přidala jsou krásné ♥
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne kúsky, svetre milujem a ty si vybrala naozaj nositeľné a svieže svetríky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné svetry, moc se mi líbí ten první..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluji svetry a každou chvíli mám nyní nový, jen mě štve, že pod kabátem jsu pak strašně vycpaná :D :D.

    OdpovedaťOdstrániť