streda 18. októbra 2017

Avon / New in

Ahojte, vítam Vás pri novom článku ! :)

Dnešný článok bude klasický oddychový, jeden z tých na ktorý ste zvyknutý a to New in Avon. Čo ma zaujalo a čo som si objednala z posledného katalógu alebo noviniek z budúceho katalógu. 

Tak teda poďme na to. :)





Tento mesiac som toho neobjednala veľa, ale za to skutočne veci ktoré ma zaujali a žiaľ nedalo sa im odolať (alebo som im nechcela odolať?) .  :)

Ako prvé ma zaujala novinka katalógu 14 a to obojstranná voňavka. Jedna vôňa je jemná a tá druhá práve naopak silnejšia, no spolu tvoria úplne úžasnú vôňu a teda aj každá osobitne. Takže je fajn mať voňavku, ktorú môžem použiť podľa toho akú mám náladu. V katalógu sú vôňe nazvané ako "žiarivá" a "zmyselná". Tá svetlejšia, teda žiarivá sa skladá z klementínky, kvetu jablone, jazmínu, lekien a svetlých drevín. Naopak tá tmavšia, zmyselná sa skladá z divých sliviek, ružového korenia, nočného jazmínu, lekien a pačuli. 

Voňavka má spolu 50 ml, a stojí 21,00 €. :)


Ku kúpe voňavky bol tento set telového mlieka, kozmetickej taštičky a špirály Wide Awake iba za 2, 50 €. :)



Ďalšie z vecí, ktoré má zaujali a ako milovník rúžov som jej nemohla odolať sú prvé tekuté rúže od Avonu. V ponuke ich je až 20 odtieňov, 10 matných a 10 lesklých. Ja som si na začiatok na skúšku objednala iba 4 a to matné rúže, o ktorých ale určite napíšem viacej v chystanej recenzii. Zatiaľ Vám ale môžem napísať moje prvé dojmy, ktoré sú pozitívne. Teda majú skvelý pigment, ľahko sa s nimi narába, výdrž som ešte ale žiaľ neskúšala. Čo sa týka ich vône, tak mi to zľahka pripomína lak na nechty. 
Novinka katalógu 15 je v kúpe možná už zajtra 19. 10.

 /takže ak by niekto mal záujem alebo niečo chcel z katalógu, tak sa mi kľudne ozvite/.

5 komentárov:

  1. Na tu vonavku by som bola zvedavá. Páči sa mi dizajn a teraz ju všade reklamuju.
    A tie ruže tekute, wau, tak tie musia byt paradne.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tu novinku už jsem koukala v televizi a moc se mi ta voňavka líbí. Určitě je to něco originálního, co zaujme snad každou ženu. A na recenzi na ty rtěnky se těším. Hlavně mě zajímá jak dlouho vydrží. Protože jestli dlouho, tak si taky nějaké objednám, protože mají překrásné barvičky :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. na recenziu sa teda teším :) majú super obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednu tekutou rtěnku jsem si taky pořídila a jsem na ni fakt zvědavá, vypadá fantaticky :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť