sobota 10. júna 2017

Overal z Manzary / Outfit

Ahojte. ♥

Ak si dobre pamätáte článok mojich prianí (wishlist) , kde som pridala pár vecí, ktoré ma zaujali zo stránky Manzara.sk, tak ste tam mohli vidieť aj tento overal ktorý v dnešnom článku bude hrať hlavnú rolu.  Tak teda poďme na to. :) 


Musím priznať, že keď mi overal došiel a otvorila som ho, tak som si veľmi nebola istá či sa mi páči a či ho chcem nosiť. No nakoniec keď som si ho vyskúšala, tak som zistila že nevyzerá vôbec zle ako mi to na prvý pohľad prišlo. Vzadu má šnúrku, kde sa dá stiahnuť takže výstrih nie je taký obrovský ako keď to nie je stiahnuté, takže je to overal aj pre odvážne, ale aj menej odvážne dievčatá.  Overal má príjemnú látku, je voľný a hlavne na leto je ako stvorený.  Takže viem, že ho využijem a bude skvelý keď pôjdeme niekde k vode alebo aj na nejakú príjemnú letnú prechádzku. Čo myslíte ? :) 






Sisa :) 

2 komentáre: