štvrtok 4. mája 2017

Priody / Micelárna voda

Ahojte. :)
V dnešnom článku Vám predstavím Micelárnu vodu značky Priody, Túto značku ste už na mojom blogu mohli vidieť aj preto Vám ju znova predstavovať nebudem, no spomeniem že táto značka je čisto prírodná. Tak teda poďme na to. :) 

Kedysi som micelárnym vodám nedávala veľký význam a vôbec som ich nepoužívala, no dnes to beriem úplne inak a micelárne vody sú neodmysliteľnou súčasťou môjho dňa. Aj preto keď som mala možnosť si vybrať 2 produkty od značky Priody tak hneď prvou voľbou bola táto micelárna voda, ktorá je určená na všetky druhy pleti, dokonca aj na tú najcitlivejšiu

Ale poďme od začiatku, ako prvé začnem obalom tejto micelárne vody, ktorý je skutočne jednoduchý no zároveň veľmi pekný. Uzáver tejto micelárnej vody zabraňuje nadbytočnému vytečeniu, takže sa s ňou zbytočne neplytvá. Povedala by som, že je kus hustejšia (nie veľmi) ako zvyčajné micelárne vody. Jej vôňa je celkom príjemná


Túto micelárnu vodu používam každé ráno a aj každý večer,  teda sa o to aspoň snažím. Stále nemôžem uveriť koľko nečistôt pleť obsahuje, no pri pravidelnom používaní tejto micelárnej vody je moja pleť čistejšia a hlavne nemám s ňou žiadne problémy aj napriek tomu, že moja pleť je skutočne citlivá a nie každý produkt na pleť jej vyhovie. No tento jej skutočne vyhovel. Pleť vôbec nevysušuje, ale práve naopak hydratuje ju. Pleť je už na pohľad zdravšia. Čo sa týka odličovania s touto micelárnou vodou, tak taktiež nie je žiaden problém - mejkap, špirálu, očné tiene či rúž odlíčí bez problémov, horšie je to už s linkou na oči ale pri troche trápenie ide dole aj tá .

Obsah tejto micelárnej vody je 250 ml a stojí 15,92 €.

Hlavné účinky:

- obsahuje 5 najúčinnejších extraktov pre posilnenie pleti
- redukuje jemné, mimické vrásky v očnom okolí
- spevňuje očné viečka
- zjednocuje farebný odtieň pleti v okolí očí
- hydratuje a výrazne vyživuje pleť
- vďaka Resveratrolu má silný antioxidačný účinok


Máte skúsenosť s touto značkou ? :)

Pokiaľ by ste mali záujem si prečítať aj o iných produktoch tejto značky, tak si môžete prečítať napr. články od Terka Polak a Drew´s beauty.

Sisa :) 

8 komentárov:

  1. Ešte som sa s no nestretla ale na prvý pohľad som si myslela, že je to bazová limonáda :D
    www.veraparadis.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa voda páči, no vadí mi to akoby gélové zloženie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá moc hezky a v rámci spolupráce proč ne ze

    OdpovedaťOdstrániť
  4. the post is so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O značke ani produkte som nepočula, no vyzerá super :) Micelárne vody mám veľmi rada

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť