pondelok 10. októbra 2016

Parfumylacno.sk / Recenzia

Ahojte. Dnes som tu po ťažkom (pracovnom) víkende spolu aj s novým článkom. :) Ako ste sa mali Vy? :) 

Dnes sa pokúsim napísať recenziu na parfém značky FM


Značka FM bola založená s hlavným cieľom a to poskytnúť parfumy vysokej kvality za čo najnižšie ceny. Táto značka (Firma) je rozšírená po celom svete v krajinách EÚ, dokonca aj v Južnej aj Severnej Ameriky, Ázii, Afrike či dokonca aj v Austrálii.  

Väčšina týchto parfumov sú vlastne napodobeniny svetových značkových vôni, ktoré stoja možno dvakrát toľko ako táto voňavka, keď niektoré nie aj viacej. Táto značka je názoru, že by sme mali platiť za vôňu nie za značku, myslím, že je to jedna veľká pravda. Nikdy som si nepotrpela na nejakých značkách, dôležité bolo, že mi tá voňavka voňala a tým bolo vyriešené všetko. :) 


Vďaka spolupráci so stránkou parfumylacno.sk som mala možnosť vyskúšať nejakú voňavku, ktorá je taktiež napodobenina svetovej značky Dolce Gabbana a jej vôni Light Blue. 

Túto vôňu ja osobne nepoznám, takže neviem porovnať na koľko sú tieto vône totožné, ale jedno viem povedať, že vôňa mi skutočne vonia. 

Ale vrátim sa na chvíľku naspäť k obalu, ktorý je naozaj jednoduchý a viac menej nie je ničím zaujímavý, ale zasa väčšinou platíme za obaly, takže mne sa tento obal páči aj napriek tomu, že nemá nejaký výnimočný tvar. 

 Teraz sa vrátime k vôni, je mi veľmi ťažko písať o voňavke, keďže najlepšie je keby ste ju každá cítila sama. Ale pokúsim sa ju ako tak opísať. :-) 
Predstavte si teraz krásnu sviežu vôňu, povedala by som skôr takú citrusovú a zároveň veľmi jemnú. Voňavka je ale skôr vhodná na leto ako na zimu. :)

Voňavka obsahuje veľa zložiek ako napríklad : 
Sicílsky citrón
zelené jablko 
cédrové drevo
zvonček 
jazmín
bambus
bielu ruža

Voňavka má 30 ml a stojí 14,70 €. :)

Sisa :)

2 komentáre:

  1. Fiha, o tejto značke som počula prvýkrát. V každom prípade má zaujímavú myšlienku a podľa mňa dokáže ľuďom ušetriť množstvo peňazí. :D
    Veľmi pekne napísaný článok. :)

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa je to prvý krát ,čo o nej počujem, ale celkom ma zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť