štvrtok 16. júna 2016

Unboxing / notino.sk

Ahojte. :) 
Ako ste si už mohli všimnúť, tak veľmi rada objednávam kozmetiku z notino.sk, je to aj preto, že tam nájdete veľmi veľa druhov rôznej kozmetiky za veľmi dobré ceny. A v dnešnom článku Vám ukážem, čo som si  najnovšie objednala z tejto skvelej stránky. :-) 


 Ako prvé som si objednala kefu na vlasy tangle teezer, pretože som už potrebovala novú, keďže tá ktorú mám doma je už kúsok zničená. Túto kefu som si naozaj veľmi obľúbila, naozaj krásne rozčeše vlasy a nekváka tak.  :) 
Kefa stojí okolo 7 € . 

Ako ďalšie som si objednala znovu niečo značky Ziaja, keďže majú naozaj skvelé produkty. Objednala som si šampón na vlasy a sprchový gél , ktoré sú síce určené pre deti, ale znova ma zaujala vôňa. Tentokrát sú sladkej žuvačkovej vône, ktorej sa  neviem nabažiť :D . :)
Šampón obsahuje 300 ml a sprchový gél  500 ml. 
Šampón aj sprchový stoja okolo 3 €. 

Ďalšia vec,  ktorú som si objednala je ceruzka na obočie značky Rimmel, ktorá sa mi naozaj osvedčila a skvelo sa s ňou dá narábať, má skvelú farbu a dlho vydrží. Nezotiera sa veľmi rýchlo . :-) 
Ceruzka stojí okolo 2€.

Predposledná vec, ktorú som si objednala je sprchová pena, o ktorej ste už na mojom blogu čítať mohli. Je značky Soaphoria. Dá sa zohnať v rôznych vôniach a pokožka je po nej príjemná na dotyk, pena jej dodáva hydratáciu. Tentokrát som si objednala vôňu  s názvom Nebeská čokoláda a jej vôňa je naozaj nebeská. Na tele je naozaj dlho cítiť. :) 
Pena stojí okolo 8 €.

A posledná vec, ktorú som si objednala sú zubné pasty značky Colgate a Signal, keďže boli za dobrú cenu, tak som kúpila aj do zásoby, veď predsa zásoby sú veľmi dobrá vec. A tieto dve značky zubných pást obľubujeme u nás doma najviac. :) 

A čo je ešte úžasné na stránke parfums ? Že ku každej objednávke dostanete nejaký darček. Ja si zakaždým vyberám túto zubnú pastu od Medi Blanc, keďže je naozaj dobrá a toto balenie je skvelé, keď idete niekde len na 2 - 3 dni. :) 


A čo Vy objednávate tiež z parfums.sk alebo máte nejaké skúsenosti s niektorým z týchto produktov ?  
Sisa :) 

8 komentárov:

  1. Super veci, všetky sú veľmi užitočné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tangle mám taký istý! :) a nákup super, užitočné veci si kúpila (ako písala baba nado mnou) :)

    https://madein-slovakia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé, ty barvičky Tanglu jsou boží!! :) Já už sice jeden mám, ale už je takový ošoupaný, tak si chci pořídit nový v přesně stejné růžové barvě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok :)
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O Tangle Teezer rozmýšľam už dlhšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta sprchová pěna vypadá luxusně <3

    OdpovedaťOdstrániť