streda 23. marca 2016

SOAPHORIA / sprchová pena - recenzia

Ahojte, dnes som tu s novým článkom a to s recenziou na sprchovú penu, značky Soaphoria. Túto penu ste už mohli vidieť v tomto článku. Nebudem zdržiavať, tak poďme na to :)

Kto ste čítali článok, ktorý som spomínala v úvode, tak viete, že tento produkt som dostala v rámci spolupráci  so stránkou krasnakazdyden.cz a viete aj to, že táto pena mi padla do oka hneď ako som ju zbadala. No problém nastal s výberom aký druh tejto peny chcem, keďže ako viete z minulého článku, tak existuje viacero druhov a to :
 - Žena 
                    - Levanduľové pole
             - Kúzelný punč
         - Nevinnosť 
                    - Nebeská čokoláda
  - Šťastie

Dlho som rozmýšľala hlavne nad nebeskou čokoládou a šťastím. Ale nakoniec som si vybrala šťastie, veď každý potrebuje šťastie. :)

Keď som túto penu zbadala, tak ma naozaj okúzlila jej obalom, ktorý je naozaj skvelo spracovaný, veď si vezmime, že keď dôjde pena, tak takýto obal sa na niečo dá použiť. 
Ale ďalšia vec, ktorá sa mi naozaj páči na obale je krásny jarný či letný nádych. :)


Ďalšia vec, ktorá sa mi strašne páčila bola farba peny (vid foto dole), ktorá bola jemne ružová.
 A ja mám ružovú  naozaj rada. :)

Keď mi niekto povie slovo pena, tak si predstavím niečo naozaj jemné alebo mäkké, preto som bola naozaj prekvapená, keď som išla prvýkrát použiť túto penu a ona bola tvrdá. Bála som sa, že sa neroztopí a nebude sa dať poriadne roztrieť či už dupľovane sa s ňou nebude dať vôbec umyť, ale tieto moje obavy boli úplne zbytočné. Pena sa krásne rozpustila a dala sa nádherne roztrieť, dokonca jemne aj penila, čo je úžasné. 

Vec na ktorú som zabudla a mala som ju spomenúť hneď na začiatku je vôňa tejto peny, ktorú neviem k ničomu prirovnať, ale jej vôňa je božská a čo je úžasné vydrží na pokožke takmer celý deň.

 Po umytí pokožka ostáva hladká. Táto pena pokožku krásne čistí.

Všetky peny sú obohatené o hroznový, kokosový a marhuľový olej. Tieto oleje zabraňujú vysušovaniu pokožky a nechávajú ju jemnú, hebkú a plnú vitality. 

Pena obsahuje 255 ml a stojí 8 €

Penu nájdete TU !

Sisa :)

5 komentárov:

  1. škoda, že stojí tak veľa :/ a na poslednom obrázku mi pripomína zmrzlinu, neviem ale čím :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Velmi by som ju chcela vyskusat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Barva pěny se mi taky velmi líbí. Dřív jsem růžovou nemohla ani vystát a teď se mi strašně líbí, zvlášť tady ta světlá. Páni, já bych se asi nedokázala rozhodnout mezi nebeskou čokoládou a štěstím, oboje zní zatracené dobře :D

    Maris Novotná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak jsem psala už minule - doposud jsem četla jen samé pozitivní recenze, takže jsem ani nečekala, že dopadla pěna u tebe negativně :). Mně se na ní nejvíce líbí obal a konzistence, ta je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé to vypadá jak marshmallow zmrzka :D Soaphoria ted na blozích nějak jede, ale nedivím se, ty obaly, barvy a určitě i vůně jakou skvělé!
    Dazzlicious | GIVEAWAY o čistící kartáček Braun

    OdpovedaťOdstrániť