nedeľa 15. novembra 2015

Tangle Teezer / RECENZIA

Ahojte. ;) ako sa máte ? Ja mám stále problémy s tým zubom, ale už ma nebolí až tak veľmi. Zajtra idem s ním znova ku zubárke tak mi držte palce. :)
Dnes som sa rozhodla Vám sem zrecenzovať kefu na vlasy Tangle Teezer, ktorú mám doma už veľmi dlhú dobu, no rok a pol. Najprv som tejto kefe veľmi dlhý čas odolávala, pretože som neverila, že by taká malinká kefa dokázala toľko zázrakov ako o nej úplne všade písali. Ale po čase som neodolala a kúpila si ju. A je naozaj taká úžasná ? Tak poďme na to.
Začnem asi tým, že týchto kief je veľmi veľa druhov, preto keď som si ju kupovala bolo veľmi ťažké rozhodnúť sa len pre jednu, no nakoniec som sama usúdila, že keď sa neviem rozhodnúť pre farbu, tak čierna  bude ideálna, a tak som si kúpila čiernu. :)
Keď prišla bola som naozaj rada, lebo som sa na ňu už tešila, vďaka bohu došla do 2 dní a nemusela som na ňu tak dlho čakať. 
Samozrejme ako správne dievča som ju aj hneď vyskúšala. Prvý dojem urobila naozaj skvelý ! 
Mojim vlasom dodala kus objemu, ktorý moje vlasy potrebujú, pretože sú riedke a objem naozaj nemajú. Ďalej im dodala hebkosť a jemnosť, vyzerali naozaj skvelo z čoho som bola nadšená.

Moje vlasy majú tendenciu sa dosť zamotávať,  keďže kvôli objemu si ich občas tupírujem a často si  dávam lak na vlasy, takže ani sa im nedivím, že sa tak veľmi zamotávajú. Dosť som sa bála, že kefa týmto zamotaným vlasom stačiť nebude, keďže štetinky  (či ako to nazvať) tejto kefy mi prišli na to veľmi malé a pri iných väčších kefách či hrebeňoch mi trvalo veľmi dlho rozčesať tieto vlasy a vždy som si vyšklbala a vyťahala toľko vlasov, že som sa čudovala, že mi vôbec nejaké ostali :D. Ale táto kefa naozaj dokáže zázraky, vlasy mi rozčesala veľmi rýchlo, bez toho aby som ich šklbala a ťahala a aj bez toho, aby mi vypadli skoro všetky vlasy, čo mám. Ale to bude zrejme vďaka rozloženiu jej štetiniek, ktoré by mali byť rozložené špeciálne.

Ďalšia skvelá vec je, že kefa nijako neškriabe pokožku hlavy, skôr je to naopak je to niečo ako by ste dostávali masáž hlavy, čo je naozaj veľmi príjemné.

Kefa sa dá aj veľmi dobre udržať v ruke, keďže je dobre vytvarovaná, takže nepadá z ruky tak často, aj keď sa priznám, že mne pár krát spadla, ale nič sa jej nestalo, takže je "nerozbitná", čo je skvelé, no pár škrabancov na jej povrchu je, ale to vôbec nevadí.

Keď rozmýšľam nad mínusmi tejto kefy, tak jediné čo ma napadá je cena, ktorá sa pohybuje od 8€, čo je na tak malú kefu dosť, ale myslím, že po tak dlhom čase môžem povedať, že táto kúpa sa naozaj oplatila, keďže vlasy naozaj pekne rozčeše, nevytrháva ich, nezamotáva ich,  dodáva im objem, lesk a jemnosť. A keďže je kefa malá, tak sa ľahko nosí stále pri sebe, skvelo sa drží. Kefa má naozaj veľmi veľa pozitív. 

Ešte jedno negatívum je, že sa kefa ťažko umýva. A ostávajú v nej biele fľaky, ktoré sú samozrejme zo spomínaného laku na vlasy. Máte s tým nejaké skúsenosti, ako by som to mohla umyť ? :)

Túto kefu mám zo stránky notino.sk


A čo Vy máte svoje tangle teezer ? A taktiež ho tak zbožňujete? :)

Sisa :)

8 komentárov:

  1. Už dlhšie plánujem kúpu tange teezera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám už druhý, ale je to pro mě prostě akorát příjemný hřeben, že bych ho nějak zbožňovala... :D
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
  3. TT mám, ale jiný tvar, ještě menší než ty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno aj ja mám tangle teezer a som s ním spokojná hlavne keď mám mokré vlasy :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. TT mám také a jsem z něj stejně nadšená jako ty :)

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám tangle oranžový. A miluji ho já i manžel!!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nad TT rozmýšľam už dlhú dobu, takže asi si ma presvedčila a kúpim si ho :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tangle Teezer je fakt super. Mám ho aj ja, ale v ružovo modrej farbe.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s veľkou GIVEAWAY o bieliacu zubnú sadu (set + 2 pasty)

    OdpovedaťOdstrániť