pondelok 6. júla 2015

Recenzia : Milva - Ružová vodička

Ahojte, dnes tu mám pre Vás recenziu na ružovú vodičku od Milvy. :-) 
Túto značku som si poslednú dobu naozaj veľmi obľúbila. Tak poďme na to. :)

Tak dlho som už nepísala recenziu, že vlastne ani neviem čím začať. Tak prosím nehnevajte sa, keď táto recenzia nebude z tých najlepších. :)

Ale začnem asi tým, že táto vodička obsahuje 100 ml. Obal vodičky je jednoduchý, preto je aj sympatický. Vodička sa dávkuje pomocou tampónu, no túto vodičku nájdete aj s rozprašovačom. 

Vôňa je príjemná , vonia za ružami. 

Je priesvitnej farby, takže pre mňa menšie "sklamanie", pretože som čakala, že Ružová vodička bude ružová ( :D ). 

Ale poďme na účinky tejto vodičky. Používala som ju skoro každý deň na čistenie pleti. Bola som prekvapená koľko nečistôt som mala v pleti. Vodička pleť nevysušuje, práve naopak pleti dodáva hydratáciu. Pleť je krásne jemná a čistá. Odkedy používam túto vodičku, tak mám aj menej akné.

Vodiča obsahuje len 4 zložky a to :

- Vodu 
- extrakt z ruže
- Methylcloroisothiazonlinone
- Methylisothiazolinone

Túto vodičku nájdete TU ! za sumu 5 € . :)






Sisa. :)

4 komentáre:

  1. O ružovej vode som už mnohokrát počula a iba samé dobré názory ♥
    beelievin.blogspot.com
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som už o ružovej vode čítala veľmi veľa, ale o tejto značke ešte nie :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to je vážně škoda, že není růžová :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super recenze,o růžové vodě jsem slyšela jen to nejlepší ;)

    OdpovedaťOdstrániť