streda 25. februára 2015

Hand made & Štetce

Ahojte. Dnes tu mám pre Vás niečo o štetcoch a hand made výrobkoch  zo stránky eshopstore.sk , na ktorej nájdete mnoho skvelých vecí , ale poďme ku týmto veciam .



Stránka ponúka mnoho krásnych hand made výrobkov. Mala som možnosť vybrať si jeden z týchto výrobkov . Neváhala som veľmi dlho , pretože mi do oka padol tento set (náušnice a náramok). Ako prvé som si všimla tú krásnu modrú farbu . Tiež zbožňujete takúto farbu ? 
Musím povedať , že veci vyzerajú kvalitne spracované, čo je naozaj úžasné  . A krásne to pôsobí . Takže hand made výrobky môžem len odporúčať. 

Ďalšia vec z tejto stránky , ktorá ma naozaj veľmi očarila sú tieto štetce. Dlhšie som hľadala nejaké štetce , ktoré sú menšie a zmestia sa aj do tej najmenšej kabelky , čo je naozaj skvelé ! Čo je ešte lepšie je , že tieto štetce sú vyrábané čisto z prírodných materiálov
Rúčky štetcov sú z bambusu a recyklovaného hliníku.
Štetinky sú naozaj veľmi jemné a  nevypadávajú . 

Sada štetcov obsahuje :
Kabuki štetec  => je úplne úžasný ! Je úplne ideálny na to aby som si ho mohla zobrať všade so sebou . Je úplne jemnučký a má husté štetinky . 

Štetec na Púder => Taktiež je veľmi hustý a má jemné štetinky, čo je úžasné . Skvelo sa s ním nanáša púder ! takže palec hore. 

Štetec na Oči => Je úplne ideálny na nanášanie očných tieňov  a úplne úžasne ich aj tieňuje.

Štetec na Korektor => Musím sa priznať, že tento štetec som ešte neskúšala. Keďže korektor nepoužívam , ale určite ho využijem na niečo iné .

A ako Bonus k štetcom bola malá taštička => Predpokladám, že je určená pre nosenie štetcov . Je malá a je užitočná . Taštička je vyrobená z 45% Bavlny a 55% Konope.

Takže tieto štetce určite môžem odporučiť . 

Nájdete ich TU! 



Sisa :-)

4 komentáre: