štvrtok 19. februára 2015

Fifty Shades of Grey / Teatox.sk

Ahojte ,mám toho toľko čo Vám chcem ukázať,napísať,ale začneme pekne od začiatku....tento článok má dve časti takže začneme tou prvou . :)
1. teatox.sk počuli ste už o tomto "zázraku" ? :) ja som si všimla,že už dlhší čas letia tieto čaje...,na instagrame vidím každý deň nekonečno fotiek dievčat ktoré si tento čaj kúpili a pomohol im. Ja som sa teda rozhodla ho vyskúšať tiež vybrala som si tento  14 dnový čajový detox,začala som ho piť len včera je výborný či pomože o tom napíšem až potom...samozrejme,že človek niečo musí urobiť aj sám preto aby schudol , len čaj sám o sebe nepomože...takže teraz poctivo začínam aj cvičiť a teším sa na výsledky. :)


2.Fifty Shades of Grey

A druhá vec videli ste už film Fifty Shades of Grey?????čo naň hovoríte??? Ja som poctivo prečítala všetke 3 knihy! A tešila som sa na film ako malé dieťa,len som sa bála či film nebude sklamanie....a veru,že nebolo!! Pre mňa bol film úžastný,úplne taký ako som si predstavovala ešte teraz som z toho úplne mimo,každému odporúčam pozrieť ,kto nebol tak rýchlo utekajte už teraz sa teším na ďalšiu časť. :)
Dee:*

7 komentárov:

  1. Ten čaj musí byť super :) Film som videla ;) Tiež som prečítala celú trilógiu, no aj keď som si ho predstavovala trošku akčnejšie, celkom sa mi páčil ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Film se mi taky líbil, nechápu proč ho tolik lidí kritizuje :/

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem film neviděla, ale aji bych se na něj ráda koukla :) a o tom čaji už jsem slyšela
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O techto cajech ted hodne ctu, docela me zaujaly :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O čaji už jsem něco zaslechla, má úplně roztomilé balení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som už kdesi na tie čaje narazila, ale až tak ma nezaujali - neviem, či tomu veriť alebo nie :D Takže počkám na nejaký tvoj článok o tom, ako ti to dopadlo!
    Ugh. Fifty Shades. Knihy mám prečítané už dlhú predlhú dobu (asi tak rok a pol), avšak ešte som to nevidela. U nás to v kine dávajú až od osemnástky, čo je vek, od ktorého ma delia dva mesiace :D Ale veľmi by som na to chcela ísť :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. teatox som mala aj ja ale od teatox.sk :-) a na filme som ešte nestihla byť :(
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť