štvrtok 4. decembra 2014

Moja výhra v Giveaway.

Ahojte :) Prvý krát som vyhrala niečo v giveaway , spravilo mi to veľkú radosť. :) 

Vyhrala som na blogu finallysomefashion  a dnes mi výhra došla domov a naozaj ma to rozveselilo , pretože celý deň mám nejakú divnú náladu :)
Poďme na to , čo som vyhrala :)

 Vyhrala som tieto 2 krásne rúže. :) 
1.  Je od Makeup revolution , ktorý je v odtieni Sweetheart .  Ako môžete vidieť aj na fotkách je strašne slabulinký a naozaj sa mi páči.  Čo naň vravíte Vy? :))

A 2. rúž je od Catrice v odtieni Princess Peach.  A môžem povedať, že je naozaj taký "broskyňový" , ako to môžete vidieť aj na fotkách. Celkom sa mi páči  a čo Vám ? :))

K rúžom som veľa nepísala , pretože veľmi momentálne nemám čo , keďže mi len dnes došli , tak ich ešte nemám poriadne vyskúšané , ale naozaj sa mi páčia a ďakujem za ne . :)

Sisa :*

4 komentáre: