pondelok 17. novembra 2014

Shirtinator. :)

Ahojte. :)) Ako sa máte ? Ja sa mám dobre, len si neviem predstaviť , že zajtra mám ísť znova do školy , nejako sa necítim dobre, ale snáď mi bude lepšie. :-) ... 
Dnes tu mám pre Vás menšiu recenziu na eshop shirtinator.sk   o ktorom som Vám písala pred nedávnom! S týmto eshopom som urobila spoluprácu a ako som už písala v tom článku , tak som mala možnosť si utvoriť vlastné tričko a tak som veľmi dlho rozmýšľala aké  a to som si myslela, že viem presne aké chcem . :) A ste zvedavé na to aké som si dala urobiť ? 

Tričko mi prišlo pomerne rýchlo , len ja som nejako nemala čas o ňom hneď napísať , skoro týždeň ho už mám doma :) .. 
Takže podľa mňa plusy tejto stránky sú :
- že si môžeme tričko vyrobiť sami  a vybrať si naň nápis a obrázok akýkoľvek chceme.
- rýchlosť výroby a dodania
- a úžasne sa s touto stránkou komunikuje , naozaj Vám veľmi radi pomôžu a poradia a odpíšu veľmi rýchlo.
Takže poďme na tričko  aké som si vyhotovila ja :)
Na tričko som si dala obrázok pandy a prečo práve pandy ? Pretože pandy úplne milujem !!
A nápis What if ? Prečo práve tento nápis ? Pretože znamená v preklade Čo ak ? .. :) 
Pretože to znie tak zasnívane , no možno ma nebudete chápať , ale ja sa chápem :D 

A čo naň vravíte ? :3


A tak na mne ešte : 
:))



Chcem veľmi poďakovať shirtinator.sk za tú spoluprácu a Vám vrelo odporúčam si tu robiť tričko ! :)

A vy nezabúdajte na GIVEAWAY.
Sisa :*


2 komentáre: