štvrtok 27. novembra 2014

Nails.

Ahojte, ako sa máte ? Ja sa mám celkom unavene, znova skoro po dvoch týždňoch chodím do školy a nie je to žiadna výhra teda . Ale snažím sa znova všetko dobehnúť a ísť aj zarovno s ostatnými. Držte mi palce prosím !  :)  A už keď spomínam palce tak aký máte názor na gélové nechty ? :) Ja som si ich pred nedávnom dala spraviť prvý krát mojej tete . Mám ich síce celkom krátke, ale pre mňa je to neskutočný nezvyk ! Ale páči sa mi to !  :))

 Čo na ne vravíte Vy ? :))



Stále prebieha GIVEAWAY !
Sisa :)

8 komentárov:

  1. ja som mala akrylové, dosť dlhé boli. mala som ich asi pol roka a potom som si ich odstrihla,lebo mi už vadili :) a tie tvoje sa mi veľmi páčia! také cute :3

    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gelovky jsem nosila tři roky, pak jsem je sundala, není nad vlatstní nehty. Navíc 99% gelových nehtů je ošklivých, co si budeme povídat, málokterá nehtařka je umí udělat pěkné. Snad se neurazíš, ale ty tvé vypadají přesně tak, jak by vypadat neměly... bohužel, není to hezké.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám svoje celkem dobré, takže jsem proti umělým ať jsou jakéhokoliv druhu. Ty tvoje se mi úplně moc nelíbí.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gelovky boli pre mňa tiež veľký nezvyk, tiež som to s nimi dlho nevydržala :) ten medvedík je rozkošný :)
    p.s.: na mojom blogu je nová videorecenzia
    www.finallysomefashion.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gelové nehty opravdu nemusím, ale máš roztomilý vzor :) ale třeba v budoucnu budu mít špatné nehty, tak nikdy neříkej nikdy a jednou s nimi taky skončím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá pandička tam je strašne cute! :-)
    Ja som mala gélové nechty 2x po sebe.
    Snažím sa ich sama odlupovať a zatiaľ sa mi za 2 dni podarilo len 5 prstov. Odporúčam ti aby si si ich hneď potom nalakovala aby aspoň časť nechtu sa zregernerovala, alebo si to natieraj. Chvíľočku potrvá kým sa ti dajú doporiadku, takže ti držím palce! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť