streda 26. septembra 2018

Overal z Aliexpress / outfit post

Ahojte. ♥

Aj napriek tomu, že vonku ochladilo a to teda poriadne, tak na blogu ešte chvíľu ostaneme v tom teplom letnom počasí pretože mám prichystaných pár outfitov, "travel" postov a v podstate sú to moje resty, ktoré už mali byť dávno na blogu. Ale tak, radšej neskôr ako vôbec. :) 

Dnes Vám ukážem jeden z mojich obľúbených kúskov môjho leta a to žltý overal z aliexpress.

↓↓↓




Som človek, ktorý obľubuje čiernu farbu ale toto leto (obdobie) som si zamilovala farebné veci a najmä žltú farbu, ktorá sa mi kedysi vôbec nepáčila a teraz v mojom šatníku pribudli tuším 3 či 4 veci v tejto farbe. Jeden z týchto kúskov, je aj overal ktorý vidíte na fotke v žltej ( alebo skôr horčicovej farbe ? ) s kvetinovými vzormi. A ako som už vyššie spomínala je zo stránky aliexpress, no nebudem Vám sem dávať link naň, keďže ho ešte uvidíte v chystanom článku o nákupoch z tejto stránky / eshopu. No poviem, že tento overal som si veľmi obľúbila, môžem povedať že je celkom kvalitný a je na tele príjemný vzdušný - takže ideál na leto a za tých pár € určite stojí za to. Ale viacej v článku nabudúce. ♥





Overal - Aliexpress / Slip - on - New Yourker / Náušnice - aliexpress




Čo poviete na tento outfit ? :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára