piatok 6. júla 2018

Notino.sk / New in

Ahojte. ♥

Po dlhšom čase Vás vítam u nového článku. V dnešnom poste Vám ukážem produkty, ktoré som si naposledy objednala ako viete z jednej z mojich obľúbených stránok a to zo stránky notino.sk, okrem toho Vám prezradím, že tento eshop chystá aj letný Black Friday - ale o tom sa už dočítate nižšie v článku. :)



Hneď na začiatok Vám porozprávam ( napíšem ) o už Vyššie spomínanom Letnom Black Friday. Tento rok si notino pripravilo veľké akcie, tento Black Friday bude trvať celý týždeň už od pondelka 9. júla. V zľave budú obľúbené značky ako napríklad Makeup Revolution, Dermacol, Max Factor, Nivea a mnohé ďalšie. Na všetky tieto značky bude zľava od 20 %. Takže sa je určite na čo tešiť ! :)


Ale prejdem už ku mojej objednávke, na začiatok som si objednala hneď 2 produkty ktoré považujem za moje letné "must have". Sú to produkty značky Dermacol, ktoré si kupujem už tretí rok každé leto. Zbožňujem vôňu, ktorú má sprchovací gél po opaľovaní a to vôňu pomaranča a čokolády, no komu by to nevoňalo ? Druhým produktom je regeneračný a hydratačný balzam po opaľovaní. Nejdem sa veľmi rozpisovať, neskôr na produkty určite nájdete na blogu osobitnú recenziu. :)


Tekuté rúže od Nyx pozná snáď každý a vieme veľmi dobre, že tieto rúže sú super, majú výdrž, pigment a nevysušujú pery až tak. Ja som chcela ale vyskúšať aj klasické rúže tejto značky. Rozhodla som sa vyskúšať rúže z kolekcie Full Throttle a tak som si zaobstarala rovno dva odtiene - 05 - Trickster a odtieň 06 - Night Crawler. Tieto rúže stoja niečo okolo 5 € a ja som už zvedavá na ich výdrž, pigment a aj na to ako budem vyzerať v týchto odtieňoch. Určite môžete očakávať článok. 



Čo ma skutočne zaujalo je tekutý rozjasňovač značky Makeup Revolution, ktorý sa teším ako využijem keď už konečne budem opálená (dúfam,že budem). Pretože som si veľmi obľúbila používať rozjasňovač najmä v lete, takže dúfam že sa v tomto produkte nesklamem. Máte s ním skúsenosť ? :) 


Posledný produkt, ktorý som sa rozhodla si objednať bola paletka Soph X ktorá ma zaujala hneď na prvý pohľad. Paletka obsahuje krásne farby s ktorými sa dúfam budem vedieť pohrať. Táto paletka očných tieňov obsahuje 24 odtieňov a zrkadielko. Určite čoskoro na blogu nájdete recenziu a aj líčenie s ňou. :)


Máte skúsenosť s niektorým z týchto produktov ? :) 

2 komentáre:

  1. Ty rtěnky od Nyx bych chtěla vyzkoušet. Mám jednu tekutou v odstínu Prague a je boží. JANISTEA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta paletka je tak nádherná! Taky jsem přemýšlala o jejím nákupu :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť