streda 6. júna 2018

Random + New in / Maj

Vítam Vás u nového článku. ♥

Keďže už začal jún, tak je tu opäť Random článok za minulý mesiac - presnejšie za mesiac máj. 

V tomto mesiaci som si dala malé "predsavzatie", že tento mesiac si nekúpim vôbec žiadnu kozmetiku a čo myslíte vydržala som ? S radosťou a hrdosťou píšem, že áno vydržala som to. 😁 Aj preto tento random článok je len kratší a nájdete v ňom iba zopár fotiek ( väčšinou asi jedál ).

Ale poďme už teda na už spomínané fotky. ♥


Na 1. mája, no bez čerešne, ale aby sa nezabudlo tak sme boli na guláši - prvý tohtoročný. :)


Home Made Burgre. :) 


Líčenie s paletkou Give Them Darkness, na blogu na ňu nájdete už recenziu. :)


Jeden z mojich najobľúbenejších outfitov, čo poviete ? Čoskoro na blogu uvidíte zopár fotiek v tomto oblečení. :)


Najlepšia zmrzlina ! Melón a citrón. ♥


Táto mňamka, kuracie závitky plnené šunkou a syrom, obalené v slaninke a k tomu ryža. :)


Mojou jedinou investíciou tento mesiac je tento môj veľký sen a to kozmetický stolík ! No nie je nádherný ? ♥


Všestranný obed, paradajková polievka a moje milované pikantné soté v placke aj vo vegetariánskej verzii ( sójové mäso).


Vyskúšala som aj známy Zebra koláč. :)


Gordon Bleu ! ♥


Môj pokus o "croissanty" plnené šunka, syr a slanina.


A na menšom výlete v Aquarium Mehla Zehlis, chceli by ste vidieť viacej fotiek v samotnom článku ? :)

6 komentárov:

  1. líčenie super a skoro rovnaký stolík mám doma aj ja ;) je krásny <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti pristane to líčenie :) a to.jedlo vyzerá všetko úplne super a som znova hladná, keď ho vidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten kosmetický stolek je úžasný! Taky jsem si ho chtěla pořídit, ale neměla jsem na něj dostatek místa:D.
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny kozmetický stolík :-) Ja si chcem tiež nejaký kúpiť ale to až potom ako dokončíme byt ;-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten stolek je skvělý! Opět super článek plný super random fotek :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť