utorok 16. januára 2018

Yves Rocher / Vianočná edícia - Recenzia

Ahojte. ♥

V dnešnom poste nájdete recenziu na vianočnú edíciu značky Yves Rocher, nejaké produkty ste už mohli vidieť v článku ktorý vyšiel ešte skôr ako mi tento balík stihol prísť. No skutočne som v obchode neodolala a musela si niečo kúpiť, no Yves Rocher ma prekvapil balíkom a ja som sa potešila tomu, že neobsahoval ani jeden z tých produktov ktoré som si sama kúpila. Článok vychádza až dnes, takmer mesiac po Vianociach, lebo povedzme si pravdu kto skutočne spozná aká je kozmetika za týždeň ? Áno, už po pár použitiach vieme povedať aká je, no veľa krát sa mi stalo že až po dvoch týždňoch som zistila že mi niečo nesedí tak ako som si dovtedy myslela. Aj preto som sa s týmto článkom nesúrila hneď ako som dostala tento balík, tak snáď to pochopíte a užijete si túto recenziu. :)




Ako prvé chcem povedať, že si skutočne cením nádherne zabalený balík s ručne písaním prianím je to naozaj úžasné. Produkty boli zabalené v krásnej vianočnej dóze, ktorá bude skvelá aj na niečo iné. Okrem produktov balík obsahoval  aj krásne Vianočné nálepky, ktoré som hneď využila pri balení darčekov. :) 




Prvý produkt na ktorý som už písala recenziu je krém na ruky, na blogu ste ale mohli vidieť variantu lesných plodov. Tento krát tu máme variantu bielej Vanilky, ktorá vonia inak ako klasická vanilka. A táto vôňa sa mi páči omnoho viacej ako obyčajná vanilka. Krém skvelo hydratuje ruky, stačí malé množstvo krému a pokryje celé ruky, rýchlo sa vpíja takže nemáte pocit mastnoty. Krém obsahuje 75 ml a hodí sa do každej kabelky, či vrecka alebo na nočný stolík. :) 



Ďalší produkt o ktorom ste mohli čítať je sprchový gél, no taktiež varianty lesných plodov. Dnes tu ale máme krémový sprchový gél s vôňou Bielej Vanilky, ktorá vonia rovnako aj krém na ruky. Má skvelú konzistenciu, má nádhernú farbu ktorá nie je klasická biela ale je skôr do strieborna. No a táto varianta oproti lesným plodom moje telo nevysušuje, ale to bude tým že tento sprchový je krémový, takže je aj o čosi hustejší. No Skvelo sa roztiera a ľahko sa zmýva. Pokožka je po ňom jemná a voňavá. Sprchový gél obsahuje 300 ml. 


Produkt, ktorý sa priznám že som zatiaľ neskúšala vôbec je toto telové mlieko, ktoré má nádhernú vôňu lesných plodov. Ale určite sa teším na to ako ho vyskúšam alebo ho chcete do najbližšej giveaway ? ♥


Balzam na pery má klasický tyčinkový tvar a vysúva sa, takéto balzamy mám najradšej. Balzam má skvelú vôňu a priznávam, že aj chuť pri zlozvyku oblizovaní si pier. Ale kto to nerobí, keď tie balzamy tak dobre voňajú ? :D Je skvelý presne v tomto zimnom období, keď mám suché a popraskané pery. Tento balzam im dáva pocit hydratovanosti, zbavuje pery suchosti. :) 


Tekuté mydlo na ruky je skvelým pomocníkom pre hygienu. Varianta lesných plodov, ktorú na rukách cítiť dlhšiu dobu a ruky nevysušuje má nádhernú vôňu. Ďalším plusom je krásne balenie, takže Vám ozdobí kúpelnu. Mydlo obsahuje 190 ml. :) 


Produkt, ktorý ma zaujal úplne najviac je tento peeling. Úplne som sa zamilovala do vône a jemnosti  tohoto peelingu. Niektoré peelingy sú príliš drsné a človek si nevie užívať to nanášanie, ktoré by malo byť relaxom, no pri tomto peelingu je to skutočný relax - peeling je úplne jemnučký a okrem toho telo zbavuje nečistôt. Telo mám po ňom úplne jemné a hydratované. Ľúto mi je, ale že ho nemôžem používať každý deň pretože sa odporúča používať ho 1 - 2 krát týždenne.  Peeling obsahuje 150 ml. 




Posledným produktom je toaletná voda, ktorá je vo variante Bielej Vanilky. Aj napriek tomu, že vôňa produktov sa mi páči tak pri tej toaletnej vode mi príde príliš silná. Aj preto pokiaľ ju máte alebo ju uchytíte ešte vo vianočných výpredajoch, tak na seba nastriekajte maximálne 1 - 2 streky, viacej určite nie. No vôňa vydrží dlhý čas. :)


Máte skúsenosti s touto vianočnou edíciou ? 

4 komentáre:

  1. Ta vůně fakt musí být úžasná :) Miluju vanilkovou vůni! A zabalený to opravdu měli moc krásně, to se musí ocenit :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám YR hrozně ráda a celá Vánoční edice mi přišla moc super, hlavně ta vůně je úžasná ♥
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa najviac páči sprej, úplne dokonale vonia. :)

    OdpovedaťOdstrániť