nedeľa 7. januára 2018

Rok 2017 / Aký bol ?

Ahojte. ♥

Na tento článok sa skutočne chystám dlhšiu dobu, výber fotiek bol zložitý pretože za rok sa naozaj nazbiera veľmi veľa fotiek, ktoré sú výnimočné a zachycujú tie najkrajšie okamžiky v mojom živote. No nakoniec sa mi podarilo vybrať "zopár" fotiek, ktoré Vám ukážem v tomto článku, samozrejme s menším popisom toho aký bol pre mňa rok 2017. :) 


 Rok 2017 bol skutočne plný zmien, okamžikov ktoré pre mňa veľa znamenali, chvíľ kedy som chcela zastaviť čas, chvíľ kedy som sa musela v niečo rozhodnúť, ale aj takých chvíľ kedy som si priala zaliezť pod perinu a nevyliezť odtiaľ. V tomto článku Vám napíšem iba zlomok zo všetkých chvíľ, ktoré ma v tomto roku postrehli no nepôjdu za radom ako sa stali. :) 

- Ako prvé začnem tým za čo som neskutočne vďačná za NEHO, za lásku ktorú máme, za chvíle ktoré prežívame či už sú dobre alebo sú zlé, za to že ma podporuje a stojí pri mne, že v podstate je ! A ak toto číta, tak chcem aby vedel že ho neskutočne ľúbim ! ♥

- Tento rok sme opäť navštívili zopár nádherný miest, jedným z týchto krásnych miest bol Londýn kde sme strávili týždeň a užili si všetky jeho krásy. Na tomto výlete sme okrem môjho priateľa, boli aj so sesternicou a jej vtedajším priateľom. 
- Ďalšie zahraničné miesto, ktoré sme navštívili bolo Taliansko, presnejšie Lignano - kde sme boli na  letnej dovolenke. Na tejto dovolenke sme boli aj s mojim bratom a jeho priateľkou. 
- Samozrejme aj na Slovensku sme navštívili nejaké tie krásne miesta ako napríklad Tomášovskí výhľad, Štrbské pleso alebo dokonca sme strávili týždeň na dovolenke v Podhájskej. 

- V roku 2017 sme urobili ráznu zmenu a v Septembri som opustila svoju teraz už bývalú prácu, a odišli sme spolu s priateľom žiť a robiť do Nemecka. Zo začiatku to bolo ťažké zvyknúť si na nové veci, byť ďaleko od rodiny ale teraz je to už lepšie a navzájom sa držíme. Takže uvidíme, čo prinesie čas. :)

- V novembri sme oslávili už krásne 5. výročie. :) 

- V decembri sa nám stala menšia nehoda, kde sme zrazili srnku a rozbili predok auta. No nám sa našťastie nič nestalo a auto sa opraví. Vďaka životu aj za takéto skúsenosti. 


Rok som trávila aj v spoločností svojej rodiny a priateľov. :)

- Čím je človek starší tým si váži viacej tie chvíle s rodinou, kedy môžete spolu sedieť na dvore, v obývačke či vybehnúť na výlet alebo dovolenku. A už Vám nepríde také strašné, že musíte čas tráviť s rodičmi, pretože teraz to už chcete možno Vy viacej ako tí rodičia. :D :)

- V máji tohoto roku som bola na svadbe mojej kamarátke Dominike (začínala som ňou blogovať), som skutočne rada, že som mohla byť pri nej v tak veľký deň ! :)

- V roku 2017 som oslávila svojich 21 rokov, len netuším kde som toľko rokov už zobrala. :D

- Večere s priateľmi pri vínku, tvorili taktiež tento rok. :)

- Čo sa týka zdravia, tak to mi od začiatku veľmi neprialo najmä s bolesťami ruky, ktoré pretrvávali a nič mi nepomáhalo. Dnes je to už lepšie, no žiaľ pri každom zlom počasí je bolesť späť. Ale aj také sú chvíle. :)


A tu sa dostávame k poslednej časti a to k blogu. 

- Ďakujem všetkým, ktorý si v roku 2017 prečítali aspoň jeden z článkov alebo zanechali komentár. Taktiež som vďačná, že sledujete aj môj instagram či facebook a zúčastňujete sa súťaží, ktoré robím presne pre Vás. :) 

- V roku 2017 som začala fotiť aj viacej outfitov, mala som pár pokusov o líčenie (budem sa o to snažiť aj tento rok), robila som recenzie na kozmetiku a nadviazala pár spoluprác za ktoré som vďačná. 


♥♥♥♥

2 komentáre:

  1. Moc pěkný článek a krásné shrnutí roku 2017 ;)

    SmileThess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Doufám, že se vám bude v Německu dařit i na dále! :) A gratuluji k 5. výročí! My ho budeme letos slavit s přítelem :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť