utorok 30. januára 2018

Inšpirácia / Plesové šaty

 Ahojte. ♥

Keďže momentálne mám pomenej času ( prečo to Vám vysvetlím v najbližšom článku), tak dnes na blogu nájdete iba menšiu inšpiráciu šiat na ples. Možno práve hľadáte inšpiráciu, kde šaty kúpiť alebo sa aspoň necháte inšpirovať týmto článkom. Ja sama som už tento rok presnejšie minulý víkend ples absolvovala. Tak Vám ukážem zopár kúskov, ktoré by som si zrejme obliekla aj ja. :)

Všetky šaty, ktoré uvidíte budú dlhé aj napriek tomu že do módy prišli aj krátke šaty, ktoré ženy nosia na ples. Samozrejme, pre nás nízke je to lepšia voľba ako kúpiť šaty, dať ich ešte skrátiť aby sme na ne stále nestúpili. No aj napriek tomu, že som nízka tak na ples sa mi viacej páčia dlhé šaty aj preto Vám ukážem šaty, ktoré za to stoja. No musím sa priznať, že najviac sa mi páčia šaty červenej a čiernej farby, ktoré sú ľahšie skombinovateľné. Aký máte názor na to Vy ? :)
Prvé plesové šaty sú nádhernej žiarivej červenej farby, ktoré sú na prvý pohľad jednoduché no volánik na vrchu im dodáva neobyčajnosť.


Druhé šaty sú naopak už na prvý pohľad neobyčajné, sú skôr pre odvážnejšie ženy. No tieto šaty sa mi skutočne páčia, najmä ich zaujímavý krajkový vrch s ktorým zažiarite. :)


Tretie a štvrte šaty sú jednoduché dvoch krásnych farieb svetlo ružovej alebo nádhernej kráľovskej modrej farby, aj takýmito farbami a jednoduchosťou nič nepokazíte. :)



Predposledné dlhé šaty sú peknej zelenej farby s holými ramenami. Na stránke ich nájdete aj v iných farbách..

Posledné šaty sú obyčajné čiernej farby, no majú zaujímavý vrch. Takže v nich určite očaríte.



Čo Vy už máte vybraté šaty na ples ? :)

šaty nájdete na stránke manzara.sk. :)

2 komentáre:

  1. Já letos na žádný ples asi ani nepůjdu :) Ale nejvíce mě zaujaly ty světle růžové, to je přesně můj styl! :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť