piatok 24. novembra 2017

Black Friday / notino.sk

Ahojte. ♥
Black Friday je z roka na rok známejší aj u nás a takmer každý eshop má ten svoj a na každom je teda, čo vyberať. Mňa tento rok zaujal Black Friday na stránke notino.sk, najmä vďaka jednej veci. Akej to sa už dočítate nižšie v článku. :)




Pred pár dňami ma môj instagram zahrnul fotkami od veľa dievčat, najmä blogeriek ktoré spomínali už známy Black Friday plný výpredajov a práve na notine dokonca aj darčekov. A tak ako správny "maniak" som neváhala a určitú akciu som využila. Totižto notino má tých zliav viacej :

- Pri nákupe nad 44 € je poštovné úplne zadarmo
- 45 % na vybrané svetoznáme parfémy
- 60 % zľava na kozmetiku
- 25% zľava pri zadaní  kódu  už v košíku *BLACK25SK* na niektoré vybrané značky
- A ku nákupu značky Makeup Revolution, Mystery Bag ako darček 


Mňa najviac zaujala práve tá posledná zľava,  najmä preto že značku Makeup Revolution mám veľmi rada a vybrať si niečo za 28 € je tuším hračka pre každú z nás či už pre seba alebo dokonca už aj ako darček pre niekoho na vianoce, ktoré sa skutočne blížia! Ja som neváhala a objednala som si pár vecí od tejto značky, samozrejme limit ktorý bolo treba som dosiahla a samozrejme aj prekročila. 

A keďže som odcestovaná z domu, tak ma balík už čaká tam a veľmi sa naň už teraz teším. Presne o mesiac ho už budem mať ! :) 

Aj preto Vám dnes ukážem iba veci, ktoré som si kúpila ja. Samozrejme na fotky tohoto Mystery Bag(u) sa môžete tešiť v decembri, zatiaľ sa ale môžete popozerať napr. na instagrame či blogoch na niektoré z obsahov tohoto balíčka. Ja osobne som z neho veľmi potešená, aj napriek tomu že na mňa čaká doma a nemám ho ešte vo svojich rukách. Určite si myslím, že je to skvelá akcia pretože tento Mystery Bag, má približne rovnakú a možno aj väčšiu hodnotu ako zvyšok objednávky. Takže neváhajte akcia platí ešte dnes, zajtra a nedeľu. Čiže do 26.  novembra. :)




Ako na prvý produkt môj výber padol na tento Unicorns Hearts Rozjasňovač, ktorý je už na pohľad úžasný a veľa blogeriek si ho vychvaľovalo, tak som zvedavá či s ním budem rovnako spokojná. Tento produkt stojí 9,30 €.


Ako druhé mi do oka vpadol dvojfázový odličovač make-upu, ktorý je vo výpredaji za 5,88 €. A keďže mám veľmi rada dvojfázové odličovače, tak dám šancu aj tomuto od značky Makeup Revolution. Máte s ním niektorá skúsenosť ? :)

Ako posledný produkt, ktorý som si objednala je tento krásny set. Tento set obsahuje paletku rozjasňovačov, rozjasňujúcu tyčinku, štetec na rozjasňovač a štetec na make-up. Táto sada stojí 20,90 € a určite je vhodná aj ako darček niektorej z kamarátiek na Vianoce. :) 




A čo vy idolávate všetkým týmto zľavám ? :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára