sobota 2. septembra 2017

Avon / New in

Ahojte. ♥

V dnešnom článku Vám znova ukážem, čo som si objednala z Avonu. Presnejšie z katalógu číslo 12 a niečo v predstihu z katalógu 13 (ktorý začne až 6.9.). Myslím, že tento mesiac som to skutočne s nákupom prehnala, aj keď mám obrovskú radosť. :)


 Ako prvé začnem novinkou z katalógu 13, a to sprchovým gélom s vôňou bielych kvetov a vanilky. Tieto sprchové gély od Avonu milujem, hlavne to že zakaždým prídu s novou úžasnou vôňou. :)


Moje detské ja neodolalo ani šampónu Hello Kitty, ktorý má nádhernú sladkú vôňu. Už sa naň teším! :)


Novinkou katalógu 13 sú aj tieto výživné oleje do sprchy či kúpeľa. 
Prvý olej do sprchy / kúpeľa obsahuje kokosové mlieko a santalové mlieko, ten druhý obsahuje olej z marockej ruži. :)


Ďalšou vecou, ktorú z avonu obľubujem sú jej tekuté mydlá ktoré zakaždým nakúpim aj domov aj ku priateľovi. :)


A niečo aj pre priateľa, a to šampón, kondicionér a sprchový v jednom. :)



Ďalšou novinkou katalógu 13 budú aj tieto peny do kúpeľa s dvoma úžasnými vôňami. Jedna z vôní je vôňa jablkového koláča a tá druhá je božská žuvačková vôňa Bubble Gum.



S priateľom sme si obľúbili tú kakaovú radu. A preto som nám kúpila aj tento skvelý set telového mlieka, krému na ruky a balzamom na pery. :)


Voňavka Femme a telové mlieko majú úplne božskú vôňu ! :) 


Novinkou katalógu 12 (aktuálny katalóg) je aj tento gél na obočie. Veľmi ma teší, že aj Avon už má niečo takéto, takže som naň zvedavá. Taktiež som si objednala aj obojstranný štetec na obočie. :) 


Posledná vec, ktorú som si objednala bola láskou na prvý pohľad a nemohla som jej odolať. Aj keď som dlho váhala medzi mojou milovanou čiernou a touto krásnou jemnou (staro) ružovou farbou, tak nakoniec vyhrala táto staroružová. Určite ju uvidíte čoskoro v nejakom outfitovom poste. :)


Zaujalo Vás niečo z týchto noviniek ? :)

2 komentáre: