utorok 18. júla 2017

Fototapety / pixers.cz + súťaž

Ahojte. ♥

Vítam Vás u nového článku, ktorý dnes bude viacmenej o známej stránke pixers.cz, kde nájdete veľké množstvo fototapiet, ale aj obrazov. Keď som dostala ponuku spolupráce od tejto stránky, tak priznám sa že dosť som váhala keďže nebývam sama a v podstate som u priateľa. No nakoniec priateľ súhlasil, že si do izby môžem vybrať jednu akúkoľvek z fototapiet. Po viacmenej celodennom listovaní tejto stránky, som zvolila jednu ktorá mi padla do oka snáď ako prvá. Je to fototapeta Pandy, kto ma pozná, sleduje blog dlhšie a možno aj instagram, tak vie že pandy milujem ! :) 

Ale teda poďme sa už pozrieť do článku. ♥


Začnem tým, že balík mi došiel asi za 5 - 6 dní s tým, že fototapetu museli vyhotoviť. Balík bol skvelo zabalený a aj vyplnený, aby sa nič s tovarom nestalo. V balíčku bol ešte pridaný darček nožík na otváranie balíčkov a malé nálepky. :)

Tieto fototapety Pixerstick si viete zvoliť v rôznych veľkostiach, dokonca si sami viete zvoliť rozmer aký sa Vám najviac hodí. Čo sa týka nanášania tejto fototapety, tak je to veľmi jednoduché keďže som si zvolila samolepiaciu. Takže v podstate bolo potrebné dať dole zo zadu papierik ako pri nálepkách. Najlepšie je ak ju na stenu dávate aspoň dvaja, jeden ju pridržiava a ten druhý dáva pomaly dole vzadu papier  a lepí ju. :)


 A tu je výsledok už na stene, čo poviete ? :) 




A tu sa dostávame ku súťaži, ktorá už prebieha na facebookovej stránke 0simplicitylife - blog. A môžete súťažiť o túto fototapetu s motivačnou tématikou. (Vid nižšie).





Sisa :) 


3 komentáre:

  1. Od e-shopu mi taky přistála nabídka a musím říct, že mě zaujala, taky přemýšlím, že si něco vyberu :) Vybrala jsi pěkné místo na tapetu!

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie sú krásne :) Hlavne tá pandička :)

    OdpovedaťOdstrániť