pondelok 26. júna 2017

Šaty - neodmysliteľná súčasť leta

Vec, ktorú na lete milujem najviac sú šaty. Je to pre mňa takmer jediné ročné obdobie, kedy šaty nosím. Cítim sa v nich viacej než príjemne a pohodlne. Ale čo poviete na dámske šaty, ktoré sú nazývané taktiež mini šaty ? Ja osobne s nimi problém nemám, ale teda aj tieto takzvané mini šaty delím na mini a extra mini (tieto extra mini by som si zrejme na seba nedala). Dnes vám ukážem pár kúskov, ktoré sa mi veľmi páči a sú pre mňa v tej kategórii "mini", ktoré by som si na seba dala. :)


Prvé "duo" šiat sú pre mňa šaty do ktorých som poslednú dobu zbláznená. Sú voľné, strih cez plecia a taktiež aj tá dĺžka mi príde tak akurát. Obe tieto šaty sú takmer podobné, rozdiel je akurát v ich farbe. Sú skvelé či cez cez deň iba tak na prechádzku či nejaký výlet, ale aj na pláž či kúpalisko. Čo poviete na strih týchto šiat ? :)


Ďalšia dvojica šiat sú skôr večerné šaty, majú na sebe krásne kvetinové vzory vhodné na leto aj napriek tomu, že sú čierne. Čiernu farbu by som nazvala jednou z mojich najobľúbenejších farieb aj napriek tomu, že cez leto je v nej hotové peklo, ale to ma neodrádza. Tieto šaty majú skvelý strih, trištvrťový rukáv a ich dĺžka je taktiež z tých lepších mini šiat.  


Vyzerá to tak, že kvetinové vzory sú pre mňa toto leto obľúbené viacej než inokedy. Aj preto tieto prvé šaty sú decentnejšie, majú dlhší strih a jemný ružičkový vzor. Druhé šaty sú kratšie, sú bielej farby a majú po sebe taktiež kvetinové vzory. Tieto krátke šaty sa mi skutočne páčia aj napriek tomu, že majú kratší strih a že sú bielej farby. 


Ktoré šaty zaujali najviac Vás ? :) 

6 komentárov:

  1. Kvetinový vzhľad rozhodne patrí k letu :) Za mňa big like

    www.lifi.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já sama mám ráda skater šaty (šaty s kolovou sukní) Krásně zvýrazní úzký pas a přitom schová bříško a boky :-) Podle mě dělají krásnou ženskou postavu

    Pája, tp-bloggers

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa páčia tie kvietkované úplne dole v pravo. :)

    OdpovedaťOdstrániť