utorok 13. júna 2017

Outfit / komiksové slip-on

Ahojte. ♥
Ako sa máte ? Ja prežívam jedno z horších období, kedy vážne neviem čo robiť a ako sa rozhodnúť čo ďalej. Nie je to tak vážne a možno to len zveličujem, no som trochu z toho smutná. No o tom možno článok osobitne neskôr. 

Ale nebudem písať deprimujúce úvody a  dnes si na blogu môžete užiť oddychový článok, kde Vám hlavne chcem ukázať tieto (vid fotka nižšie) dokonalé Slip on - tenisky do ktorých som sa zamilovala už na prvý pohľad.  :) 


Tenisky sú veľmi pohodlné aj vďaka tomu, že sú trochu vyvýšené takže z nich nebolia ani nohy.  
Vec, ktorá je úžasná je ich vzhľad. Ružové tenisky, ktoré majú na sebe veľa farebných komiksových kúskov. Aj preto som k tomuto outfitu zvolila iba obyčajné biele šaty aj keď som váhala v čisto čierny outfit či dokonca iba obyčajné kraťasy a jednofarebné tričko. Ale tuším taktom sa mi to páči najviac ! :) 

Čo na ne poviete ? ♥











Tenisky a aj veľa iných vecí nájdete na stránke krasavica.sk :)



Inak sledujete môj facebook, dnes na ňom zverejním giveaway súťaž. 

Sisa :)

8 komentárov: