štvrtok 18. mája 2017

Recenzia / Indulona

Ahojte zlatíčka ♥

Dnešný článok bude o značke Indulona, myslím že túto značku pozná každý z nás. Ja osobne si ju pamätám úplne od malička, pretože bola neodmysliteľnou súčasťou našej domácnosti a stále ňou aj je, hlavne tá klasická modrá. No Indulona prišla na trh s novými výrobkami, ale viac sa dočítate v článku. :) 


Niečo o minulosti :

Mnohí z Vás možno nevedia, že Indulona je náš česko-slovenský produkt, v roku 1948 ju vytvorili špičkový slovenskí a českí dermatológovia. Pár rokov na to, túto Indulonu začali nazývať "zázračný krém", ale myslím že je to dodnes tak. A veľká sériová výroba sa spustila až v roku 1964 v Hlohovci.
Základom Indulony je unikátna prírodná vazelína a unikátna špeciálna filtrovaná farmaceutická voda.

Vývin nových druhov: 

- Prvé roky sa vyrábala iba modrá original Indulona
- v roku 1979 pribudla dezinfekčná Indulona  a to v červenej tube, ktorá je dnes Ochranná.
- V roku 1992 prišli na trh 2 nové druhy a to rakytníková a nechtíková.
- V roku 1997 sa dostala na trh repelentná.
- Rok 2005 - prišli na trh Hand Care Day a Hand Care Night
- Rok 2007 - prišla na trh Indulona Baby, určená pre malé deti.
- Rok 2016 ale priniesol nový rad produktov a to : 4 telové mlieka, 2 telové krémy a ochranný krém      na nohy. V tomto roku sa z nej stáva plnohodnotná kozmetická značka.


Začnem telovými mliekami, ktoré okrem klasických vôni majú medzi sebou aj novinku a to Marhuľovú, je úplne úžasná ale o tom trošku neskôr. 

Telové mlieko Indulona Original :
(vyživujúce telové mlieko)

- Vôňa tohoto mlieka je rovnaká ako pri klasickom kréme na ruky čo ma veľmi teší. Toto telové mlieko je vhodné pre všetky typy pleti a vďaka jeho šetrným ingredienciám je vhodný aj pre citlivú pleť. Priznávam, že som sa do všetkých týchto telových mliek zamilovala. Telové mlieko Original mi pokožku krásne vyživý nie je suchá a je príjemná na dotyk. Rýchlo sa vstrebáva. Čo sa týka obsahu mlieka tak hlavná zložka je jojobový olej, ktorý má antioxidačné účinky, pokožku vyživuje, uzamyká v nej vlhkosť a pôsobí hojivo.  A na rozdiel od krému toto telové mlieko neobsahuje vazelínu.

Telové mlieko Indulona Nechtíková:
(regeneračné telové mlieko)

Toto telové mlieko má veľmi príjemnú vôňu, no odlišuje sa od vône ktorú má nechtíkový krém na ruky. Toto mlieko obsahuje výťažok z nechtíka lekárskeho, ktorý prispieva k zlepšeniu hojenia rán.  Je hlavne vhodné pre starostlivosť o namáhanú podráždenú pokožku. Čo sa týka samotného mlieka, tak sa ľahko natiera a rýchlo sa vstrebáva, takže nezanecháva mastný film. Toto telové mlieko som používala hlavne, keď som mala podráždenú pokožku a všetko ostatné mi na nej vadilo. Mlieko mi pokožku upokojilo. 

Telové mlieko Indulona Marhuľová:
(zjemňujúce telové mlieko)

Čo sa týka tejto novinky je pre mňa úplným obľúbencom medzi telovými mliekami. Jej neskutočne nádherná vôňa si ma získala už hneď ako som toto mlieko otvorila. Mlieko je vhodné pre citlivú pokožku, čo je úžasné.  Čo sa týka ale samotného krému tak pomáha proti starnutiu, pokožku spevňuje a udržuje sviežu. No čo sa týka mňa aj keď mi ešte krémy proti starnutiu netreba, tak mi to nevadí moja pokožka je po ňom krásne hydratovaná, jemná na dotyk a svieža.

Telové mlieko Indulona Olivová:
(hydratačné telové mlieko)

O toto telové mlieko aj o krém na ruky môžete súťažiť na mojom blogu v tejto SÚŤAŽI
- Toto telové mlieko obsahuje výťažok z olív má antioxidačné účinky a pleti dodáva sviežosť.
Je vhodné pre starostlivosť o suchú a namáhanú pokožku.


Všetky tieto telové mlieka obsahujú 250 ml . 



Ako ďalšie sú tu telové krémy. 
Zrejme sa niektoré z Vás pýtajú aký je rozdiel medzi telovým mliekom a telovým krémom. Čo sa týka telového mlieka, tak má jemnejšiu a ľahko vstrebateľnú konzistenciu a je vhodné pre každodennú starostlivosť a hydratáciu pokožku a čo sa týka telového krému, tak má hustejšiu konzistenciu na premastenie pokožky a je najmä vhodný pre suchú, citlivú a unavenú pokožku. 

Indulona prišla na trh s 2 telovými krémami a to Original a Olivová. 

Original - konzistenciou, vôňou a obsahom je úplne rovnaká ako krém na ruky, no je to väčšie balenie aj pre celú rodinu. Krém je vhodný pre veľmi suchú a citlivú pokožku. Tento krém mi naozaj pomohol pri tomto bláznivom počasí, kedy sa mi naozaj pokožka vysušovala omnoho viacej ako som zvyknutá a dodal jej výživu, no dlhšie sa ale vstrebával.  Tento krém neobsahuje žiadne konzervačné látky a parabény. 

Olivová - tento krém je vhodný pre extrémne vysušenú a unavenú pokožku.
Začnem asi tým, že sa mi páči jeho vôňa. Pleť som mala po ňom jemnú a vláčnu. Určite je vhodný hlavne na zimné obdobie kedy pokožka veľmi trpí a vtedy je suchšia a rýchlejšie sa krém aj vstrebáva. Na leto by som skôr určite odporučila telové mlieka.  Krém taktiež neobsahuje žiadne parabény.

Oba tieto krémy obsahujú 250 ml.


Tu už sa dostávame ku známym krémom na ruky. 

Mojimi obľúbencami medzi týmito krémami sú hlavne Original a Ochranná, ktoré sú na trhu veľmi dlho a poznám ich od malička. Aj preto som prekvapená, že sa vôbec nezmenili teda až na vzhľad ale ten musí napredovať stále. :) 

Takže Indulona Original -  jej hlavnými zložkami sú unikátna prírodná vazelína a špeciálne filtrovaná farmaceutická voda. Má regeneračné a ochranné účinky. Čo sa týka tohoto krému tak mi naozaj zakaždým pomohol, keď moje ruky boli úplne vysušené. Čo sa stalo veľmi veľakrát, keďže ako čašníčka si pri umývaní namáčam ruky takmer nonstop vo vode. A vždy ma tento krém zachránil už keď bolo najhoršie, no čo sa týka vstrebávania tak sa vstrebáva kúsok dlhšie no stačí malé množstvo a krásne vyživí ruky. 

Indulona Ochranná -  Začnem ako prvé tým, že tento krém má aj antibakteriálne účinky. Je mojim ďalším obľúbencom najmä vďaka výžive, hydratáci a vstrebávaniu (ktoré je naozaj úžasné) aj preto je mojim skvelým spoločníkom na každý deň a kedykoľvek.

Indulona Nechtíková - Vďaka jej regeneračným, zjemňujúcim a antiseptickým vlastnostiam, zaručuje komplexnú starostlivosť o pokožku a jej ochranu pred poškodením a vonkajšími vplyvmi. Tento krém na ruky je vhodný  pre normálnu a citlivú pokožku. Vôňa tohoto krému je naozaj príjemná, krém sa ľahko roztiera a rýchlo sa vstrebáva. Ďalším účinkom tohoto krému je že pomáha rýchlejšie hojiť malé ranky napr. zádery. :) 

Indulona Olivová - Ako som už spomínala, tak tento krém  a telové mlieko môžete nájsť v súťaži, ktorá sa koná na blogu, kde nájdete aj veľa iného. 
- krém je skvelý pomocník ak Vás trápi suchá pokožka. Je to vysoko hydratačný a regeneračný ochranný krém.  Je vhodný pre všetky typy pokožky.



Posledným produktom, ktorý sa taktiež stal mojim obľúbencom a už neodmysliteľnou súčasťou môjho denného "rituálu" je tento ochranný krém na nohy. Základ tohoto krému pochádza z Indulony original  a k nej pridanej kyseliny boritej, ktorá má antiseptické, antibaktericídne a antifungicídne účinky. Poskytuje účinnú dávku výživy, ochrany a ľahko sa vstrebáva do pokožky. 
Z môjho pohľadu sa tento krém naozaj rýchlo vstrebáva do pokožky, krásne mi nohy vyživuje a čo sa týka problémov s mojimi pätami sú preč. Päty už nie sú suché a krásne ich tento krém zmäkčil. Takže ak rozmýšľate nad nejakým skvelým krémom na nohy, tak tento je ten správny. 

Som vďačná, že som mohla vyskúšať všetky tieto krémy a som rada, že Indulona tak napreduje. Čo sa týka mojich obľúbencov, ktorých si už budem zaobstarávať pravidelne tak je to jednoznačne telové mlieko Marhuľa, krém na ruky Original a Ochranná a  Ochranný krém na nohy ! :) 


Sisa :) 

5 komentárov:

  1. Ja si spomínam, ako mi mamka hovorila, že keď ona mala asi tak 16, že sa natierali indulonou a išli sa na strechu bytovky opaľovať a prišli úplne červení :D :D :D vždy sa na túto historku spomeniem, keď sa vraví o indulone :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já na krémy od Indulony nedám dopustit! Ty mi na moji citlivou pokožku vždy seděly dobře! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám túto značku veľmi rada, ale krémy na telo som ešte neskúšala, čo musím určite zmeniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :) Nad týmito krémikmi som rozmýšľala aj ja, no momentálne ich mám doma celkom dosť, takže možno inokedy vyskúšam

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krém na ruce je prostě klasika, taky nás nikdy nezklame a pořád kupujeme dokola :)

    Cosmokočka

    OdpovedaťOdstrániť