utorok 16. mája 2017

Manzara.sk / Wishlist

Ahojte. 
Dnes Vás vítam pri novom článku , kde Vám ukážem taký môj menší letný wishlist zo stránky Manzara.sk. Na tejto stránke nájdete mnoho skvelých vecí a aj preto som sa rozhodla Vám pár kúskov, ktoré mám vo výhľade ukázať. 

Ako prvé začnem plavkami. Na tejto stránke nájdete ozaj pestrý výber rôznych plaviek. 
Poslednú dobu sa mi začali páčiť celé plavky, no či sa odvážim ich nosiť neviem. Aj keď na moju postavu by sa zrejme hodili viacej ako dvojdielne plavky. Vybrala som si tri, ktoré sa mi najviac páčili. 
Ceny sa pohybujú okolo 23 €.
 Čo Vy  a Váš názor na jednodielne plavky ? :) 


Taktiež som si vybrala aj tri kúsky dvojdielnych plaviek, no tento výber bol omnoho ťažší keďže na stránke majú naozaj veľký výber. Takže ak hľadáte nejaké plavky na leto, tak určite sa pozrite na stránku. :) 


Ďalším neodmysliteľným kúskom v mojej skrini cez leto sú šaty, ktoré som si taktiež vybrala tri. 
Prvé sú skôr na výnimočné udalosti alebo len na krásny letný večer na terase, ďalšie 2 sú na bežný deň. :)

Posledné kúsky, ktoré som si obľúbila hlavne minulé leto sú overály. 
Overály zbožňujem, cítim sa v nich príjemne a hlavne pohodlne. Taktiež som si vybrala ti kúsky, ktoré by som si určite chcela zaobstarať  ak mi do oka nepadnú iné. :) 


Čo hovoríte na tieto kúsky ? :) Poznáte stránku Manzara.sk

4 komentáre:

  1. Taky mám moc ráda šaty, mám jich plnou skříň a stejně pořád kupuju další :D já bych brala ty černé plavky, ty jsou krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si chcem tie kúpiť nejaké pekné šaty alebo overal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pěkné kousky, tady bych si určitě vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť