piatok 24. marca 2017

Recenzia / Šampón na vlasy Kallos - Caviar

Ahojte. Už je to nejaký ten čas, čo vlastním šampón na vlasy značky Kallos s názvom Caviar. Túto značku určite pozná takmer každá z Vás. Značku mám rada, keďže pri nej platí: "za málo peňazí, veľa muziky". No nie stále človeku sadne každý produkt, ale poďme sa venovať šampónu, ktorý som spomínala na začiatku.  :)
Ako prvé začnem zrejme obalom, ktorý je naozaj jednoduchý, zladený do čiernej a striebornej farby. Myslím, ale že to nie je ten typ obalu, ktorý zaujme už na prvý pohľad. No určite zaujme jeho veľkosťou, ktorá je až 1000 ml, čo je presne balenie pre celú rodinu na dlhší čas. Ale predovšetkým zaujme jeho cenou, ktorá je niečo okolo 2,50 € čo skutočne nie je veľa. A keďže značku kallos poznám a mám s ňou už skúsenosti, ktoré sú vo väčšine dobré tak som sa rozhodla tento šampón kúpiť. 

Konzistenciou je šampón celkom riedky, ale to vôbec nevadí, keďže vlasy naozaj krásne napení aj malé množstvo šampónu. No, čo musím vytknúť je ale dávkovanie (vrch) šampónu, keďže vo väčšine sa vyleje z neho naozaj omnoho viac ako je potrebné. 

Keď sa "pozrieme" na vôňu, tak je skutočne príjemná (neviem ju ale prirovnať k ničomu). Na vlasoch táto vôňa vydrží celkom dlho.

Šampón je určený na obnovu vlasov, mal by posilňovať a regenerovať, jemne ich čistiť a dodávať vlasom lesk a zdravý vzhľad.

Po pár použitiach tohoto šampónu boli moje vlasy už na pohľad zdravšie a lesklejšie, na dotyk jemnejšie. No po tých pár použitiach som zistila, že mi tento šampón nesedí tak ako som si myslela, totižto sa mi začali z neho robiť obrovské lupiny, čo mi je naozaj ľúto. 

Takže aj napriek tomu, že šampón vo väčšine spĺňal to čo sľuboval, tak ho zaraďujem medzi produkty, ktoré mi nesadli. 




Máte nejaké skúsenosti s týmto šampónom ? :) 

Nezabúdajte, že blog je už aj na facebooku

Sisa :) 


3 komentáre:

  1. Ja som od tejto značky ešte nič nemala, ale.uz dlho to plánujem zmeniť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám šampón od tejto značky ale Keratínový. Povedala by som, že bol super tak na týždňové maximálne mesačné používanie, no potom už mojim vlasom nevyhovoval

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto značku používám často, ale šampon jsem od nich ještě neměla. Škoda, že ti nesedl. Já ti můžu doporučit masky na vlasy od této značky. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť