štvrtok 6. októbra 2016

Recenzia / Avon - face cream

Ahojte. :-) Ako sa dnes máte ? Ja mám dnes ešte voľno, takže trávim väčšinu dňa zababušená v perine, pretože vonku je neskutočná zima a ja mám chuť vytiahnuť zimušnú  bundu a vlastne nemám chuť vychádzať vôbec z domu :D. No zajtra z domu budem musieť vyjsť, keďže ma čakajú tri dni práce. 
No ale poďme na dnešný článok v ktorom sa budeme venovať krému na tvár od Avonu. :-)


Každodenná starostlivosť o pleť je veľmi dôležitá, hlavne v tomto zimnom počasí kedy trpí takmer každá časť tela alebo skôr pokožky. Tento krém od Avonu som si objednala asi tak pred dvoma mesiacmi s tým, že vyskúšam niečo nové a tento krát to používanie dodržím každý deň. No samozrejme prvý mesiac som to vôbec nedodržiavala, keď som sa týmto krémom natrela aspoň dvakrát do týždňa bol to zázrak. No ten druhý mesiac, kedy som cítila, že moja pleť trpí, pretože je veľmi suchá, tak som sa kus "vzchopila" a donútila sa natierať si tvár každý deň, aspoň raz do dňa.



Na mojej pleti už po pár použitiach bolo cítiť rozdiel. Krém  mi pleť krásne hydratoval, takže pleť už nebola vysušená. Ale vráťme sa na začiatok krém má naozaj príjemnú vôňu, takže je aj radosť sa ním natierať! :-) 

Ďaľšie plus krému je, že nie je potrebné veľké množstvo na to aby pleť hydratoval, veľmi ľahko sa roztiera a dobre sa aj vpíja, čo mňa teší najviac, pretože neznášam, keď sa krém nevpíja a ja ho stále cítim na pleti.

Krém obsahuje v sebe zložky Aloe Vera a výťažky z bavlny.

Tento krém obsahuje iba 75 ml, čo je ale dosť, keďže nie je potrebné veľké množstvo krému na použitie. :-) 

Krém stál okolo 2€, takže aj suma je skutočne dobrá.


Máte skúsenosti s týmto krémom ? :)


Sisa :)

5 komentárov:

  1. ...keďže bývam v Poprade, zimušnú bundu som vybrala už pred troma dňami... :D V zime používam na tvár denný krém Ziaja s kozím mliekom a je úplne super. Inak pekne napísaný článok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten chcem už dlhšie vyskúšať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujímavý krém ja mam teraz tiež s aloe vera, ale nie od avonu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám velmi ráda přírodní kosmetiku a věci, toto je famózní a vypadá to lákavě :-)! Krásný příspěvek :-)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť