pondelok 3. októbra 2016

Notino.sk / lady pink box

Ahojte. :-)
ako už určite viete parfums.sk sa pred nejakým časom zmenil na notino.sk a pri tejto príležitosti zaslal blogerkám malý darček v podobe lady pink boxu, ktorý neskutočne potešil už len jeho krásnou krabičkou. :-) 

Ale poďme najprv na to prečo sa zmenil názov tejto známej internetovej stránky. Ide o to, že tento e-shop funguje už v 14 krajinách, takže názov zmenili hlavne preto, aby v každej krajine mal rovnaký názov.  Inak sa na stránke nemení nič okrem e-mailu, názvu a loga a telefónneho čísla na zákazníckej linke a samozrejme webovej adresy.

 Po otvorení balíčku som bola prekvapená z jeho obsahu. Nečakala som, že ma v ňom bude čakať toľko skvelých vzoriek aj produktov. :))

Ako prvé, čo ma zaujalo a vytiahla som von z balíka bolo toto masielko na pery značky Bielenda. :) 
Toto masielko  je s višňovou príchuťou  a neskutočne dobre vonia ! :) Teším sa na jeho používanie, keďže cez zimu mám stále suché pery, takže sa to naozaj zíde. :) 

Ďaľšie sú vzorky vôni. Prvá je značky Mexx - energizing woman. 
Ďaľšia je značky Escada - desire me.
A posledná je Boss Hugo Boss - Jour pour femme.

Ďaľšie čo som vybrala  je osviežujúca bylinná kúpeľ, ktorá obsahuje minimálne 85% bylinného extraktu : mäta, vŕbová kôra, chmeľ, žihľava, levanduľa, harmanček a citrónová tráva. 
Druhé na tejto fotke je vzorka upokojujúceho telového gélu s aloe vera značky Holika Holika. :) 

Ďalšia vzorka je elixír na vlasy značky beauty Orofluido. :)
Ako ďalšia je vzorka značky La Roche-Posay a vzorka od Vichy. :) 

Vzorky zubných pást od Medi Blanc. :-) 
Prvá je z Aloe Vera a druhá je obyčajná.

Značka Weleda je poslednú dobu veľmi známa a vlastní ju skoro každé dievča, ja som sa ešte k tejto značke nedostala, preto ma vzorka regeneračného sprchového krému s granátovým jablkom veľmi potešila. :)
Krém od Nivei tuším pozná každý a taktiež ma toto malé balenie veľmi potešilo, keďže sa zmestí do kabelky a tento krém naozaj zbožňujem. :) 

  Ďalšia je vzorka bezoplachového kondicionéru  pre blond vlasy značky Revlon. 
Ďaľšie je vzorka čistiacej vody od Avéne. :) 

Predposledný celý produkt je značky Vichy a to odličovač 3 v 1 pre úplne všetky druhy pleti. Nebudem Vám tu o ňom veľa písať, ale  určite sa môžete tešiť na jeho recenziu! :) 

A posledná vec sú gumičky do vlasov, ktoré ma naozaj potešili . :) 


Sisa :) 

1 komentár:

  1. SKvelý balíček, super veci :) ten nivea krem som aj ja používala :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway, budem rada ak sa zapojíš :) http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť