pondelok 25. júla 2016

Recenzia / Milva - Huma - Šampón a Maska na vlasy

Ahojte, v dnešnom článku Vám predstavím dva úžasné produkty značky Milva. :)
Ako prvé začnem šampónom HUMA BIG

Začnem vôňou a konzistenciou tohoto šampónu. Vôňa je celkom príjemná, neviem ju ale k ničomu prirovnať. Konzistencia je taká akurát, nie je ani tuhá ani riedka a vďaka uzáveru sa nestane, že vybehne zo šampónu veľmi veľa. Bola by škoda keby sa to stávalo, pretože tohoto šampónu stačí naozaj málo a krásne sa na vlasoch rozpení.  Veľmi ľahko sa aj zmýva. Šampón je priesvitnej farby

Tento šampón je určený na
- mastné vlasy
- pre vlasy bez objemu
- pre citlivú pokožku so sklonom k vzniku lupín
- pre nerastúce a vypadávajúce vlasy

Tento šampón neobsahuje žiadne silikóny ani syntetické oleje.

Šampón používam už viac ako mesiac a vidím zmeny na mojich vlasoch. 
Vlasy sú pevnejšie a o niečo dlhšie. Objem sa síce veľmi nezmenil, ale to veľmi od šampónov nečakám, keďže mám naozaj riedke vlasy. Čo sa týka vypadávania vlasov, tak u mňa sa to obmedzilo na minimum, takže šampón a vlastne aj maska ( o ktorej sa dočítate nižšie ) mi naozaj pomohli. 

Šampón obsahuje 500 ml a stojí 9,50 €. :) 


Ako ďalší produkt, ktorý Vám predstavím je už vyššie spomínaná maska na vlasy HUMA.

Začnem vôňou, ktorá je úplne rovnaká ako tá šampónu
Konzistenciou je kus riedšia ako šampón. Farba masky je biela

Maska ako aj šampón obsahuje íl, naturálne oleje a rastlinné extrakty, ktoré udržiavajú vlasy zdravé a krásne.  

Masku som používala raz týždenne ako sa aj odporúča ju používať. S kombináciou šampónu sú moje vlasy zdravšie, naozaj pevnejšie a hlavne menej vypadávajú. Pri prvom použití masky som sa veľmi bála, že moje vlasy ju nepríjmu, pretože po väčšine masiek, boli moje vlasy ešte mastnejšie ako keď som si ich išla umývať. Takže za toto dávam maske veľké plus, pretože po tejto maske moje vlasy boli príjemné na dotyk a žiarivejšie na pohľad. 

Maska obsahuje 250 ml a stojí rovnako ako šampón - 9,50 €.


Obe produkty nájdete na Chinin.sk :)

Sisa 

1 komentár: