štvrtok 2. júna 2016

Recenzia / Ziaja - Bubble cola

Ahojte :) V dnešnom článku Vám predstavím detský šampón a sprchový gél s vôňou coly.  Tak poďme na to :)

Pri prezeraní notino.sk ma veľmi zaujal šampón a sprchový gél pre deti, ktorý má vôňu coly. Tak som si povedala, že sa na chvíľu stanem opäť dieťaťom  a objednám si tieto veci. Dôvod bol jednoduchý ako malá som milovala colové džúsiky, colové lízatka a vlastne všetko colové. Tak prečo si neurobiť radosť ? :-) Veď vlastne výrobky pre deti by mali byť citlivejšie a šetrnejšie k pokožke. :) 

Ako prvé začnem šampónom, ktorý má názov Bubble cola  značky Ziaja,  ktorú som si naozaj za poslednú dobu veľmi obľúbila . Ako prvé ma najviac ohúrila vôňa, ktorá ma skutočne vrátila do detstva. Pri umývaní vlasov ma prekvapilo, že aj naozaj malé množstvo šampónu krásne pokryje celé vlasy a nádherne pení. Krásne sa aj zmýva  a po umytí celá kúpelňa vonia. Jediné, čo ma mrzí je, že vôňu na vlasoch cítiť len nejaké 3 či 4 hodinky, ale za ten čas sa tej vône neviem  nabažiť. :-)

Vlasy sú po ňom naozaj jemné na dotyk ale aj na pohľad sú krajšie. :-) 

Šampón obsahuje D- pantenol (provitamín B5)  a zložky ako aj kondicionér. Tento šampón dokonca pomáha aj pri rozčesávaní  vlasov, ktoré sa naozaj dajú ľahšie rozčesať a nezamotávajú sa až tak. 

Šampón stojí 3,41 € a obsahuje 300 ml.

No a tu sa dostávame ku sprchovému gélu, ktorý je zároveň aj pena do kúpeľa.  Vôňou je úplne rovnaký ako šampón. Konzistenciou nie je veľmi riedky, ale nie je ani extrémne hustý, nanášanie je jednoduché, nestane sa, že vytečie veľa naraz. Sprchový gél po nanesení na pokožku krásne pení a ľahko sa zmýva. Tu vôňa vydrží o čosi dlhšie ako vôňa na vlasoch. Pokožka je po ňom hydratovaná a naozaj jemná. Čo sa týka tohoto sprchového gélu ako peny do kúpeľa, tak naozaj vytvorí vo vode nádhernú penu z ktorej naozaj nemáte chuť vyjsť von . 

Sprchový gél stojí 3,60 € a obsahuje 500 ml. 


Čo vy a detská kozmetika ? :) 
Sisa :) 

7 komentárov:

  1. Tak to je skvelé, ja milujem colu :-D Musím sa po ňom dnes v drogérii pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne jako ty, kdyz jsem byla mala, vsechno s příchutí coly.jsem musela mit :D ale.teda nedokážu si představit, ze bych celá voněla po cole :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a som minule videla mimoňský šampón(tuším to bol) a chcela som si aj kúpiť, ale nekúpila som si :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam to môže byť fakt super. Ešte som neskúšala túto Colu, no mám čokoládu a je úžasná :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyrobky s vôňou coly som ešte nevidela a ešte k tomu aj šampón, síce ma napadlo že mam balzam na pery s colou ale toto je predsa iné, a nemám rada colové nápoje ale vôňa sa mi páči:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milujem Ziaju a som veľmi rada, že si jej na chuť prišla aj ty. :) Tieto výrobky sa ku mne zatiaľ nedostali, ale keď budem najbližšie v ich predajni, opýtam sa na ne. Super článok! :)

    OdpovedaťOdstrániť